معرفی مراکز خرید در شهر مشهد ؛ به همراه آدرس و شمارۀ تماس(خواندن 41 دقیقه)

مراکز خرید در شهر مشهد
مراکز خرید در شهر مشهد

مراکز خرید در شهر مشهد به عنوان یک جاذبۀ گردشگری مورد توجه گردشگران عزیز قرار می‌گیرند. خوشبختانه در شهر مشهد تعداد بی‌شماری از مراکز خرید در تمام فصول در تمام ساعات فعال روز پذیرای گردشگران مشتاق خواهند بود. در شهر مشهد علاوه بر فروشگاه‌های متعدد که در خیابان‌های مختلف شهر به صورت پراکنده قابل مشاهده هستند و به خدمت‌رسانی می‌پردازند تعداد قابل توجهی پاساژ یا به بیانی دیگر مرکز خرید اختصاصی وجود دارد شما می‌توانید با سفر به شهر مشهد و اقامت چند روزه در سوئیت مشهد را از زاویه‌ای تازه تجربه کنید. برای اطلاع کامل از مراکز خرید متنوع و ویژه در شهر مشهد با میزبون همراه باشید.

مجتمع تجاری الماس شرق در شهر مشهد

یکی از مراکز خرید در شهر مشهد با نام مجتمع تجاری الماس شرق شناخته می‌شود. این مجتمع بزرگ برای گردشگران بسیار شناخته شده است و تورهای مشهدگردی نیز گردشگران را به منظور خرید سوغات یا سایر لوازم مورد نیاز به این مجتمع راهنمایی می‌کنند. در مجتمع تجاری الماس شرق انواع و اقسام سوغات مشهد در معرض فروش قرار داده شده است. همچنین سایر کالاهای ضروری و زینتی نیز در این مرکز خرید بزرگ به گردشگران عزیز عرضه می‌شوند. علاوه بر این در مجتمع تجاری الماس شرق رستوران، کافی‌شاپ و شهربازی نیز وجود دارد. در ضمن این مجتمع تجاری به پارکینگ چند طبقۀ اختصاصی نیز مجهز است. در واقع ورود به مجتمع تجاری الماس شرق در شهر مشهد مساوی است با ورود به یک شهرک تفریحی تمام عیار.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد ،انتهای بلوار خیام ،بلوار بهارستان ،مجتمع تجاری الماس شرق
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۷۱۱۳۱۱۱

پ.ن: مجتمع تجاری الماس شرق در شهر مشهد در تمام روزهای هفته از ساعت ۱۰ تا ساعت ۲۴ آمادۀ خدمت‌رسانی به گردشگران عزیز خواهد بود.

بازار بزرگ ملل در شهر مشهد

یکی دیگر از مراکز خرید بزرگ، جذاب و تماشایی در شهر مشهد با نام بازار بزرگ ملل شناخته می‌شود. این مجتمع بزرگ نیز به فروش انواع و اقسام لوازم ضروری و زینتی می‌پردازد.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد، حاشیه کمربندی صدمتری، ابتدای بلوار شهیدآوینی، بازار بزرگ ملل
  • شمارۀ تماس: ۰۵۱۳۲۵۱۱۱۱۱

مجتمع تجاری تفریحی آرمیتاژ در شهر مشهد

یکی دیگر ز مراکز خرید معتبر، جذاب و تماشایی در شهر مشهد با عنوان مجتمع تجاری تفریحی اقامتی آرمیتاژ شعبۀ طبرسی شناخته می‌شود. این مجتمع بزرگ و مجهز در حوالی حرم مطهر رضوی و مخصوص گردشگران و زائران عزیز طراحی و ساخته شده است. مجتمع تجاری تفریحی آرمیتاژ نه تنها به انواع و اقسام فروشگاه‌های اجناس معتبر مجهز است که به رستوران، شهربازی سرپوشیده، پارکینگ اختصاصی چند طبقه و کافی‌شاپ و سایر امکانات مجهز است.

پ.ن: مجتمع تجاری تفریحی آرمیتاژ در فاصلۀ ۶۰۰ متری از حرم مطهر رضوی در مساحتی بالغ بر ۲۶۰۰ مترمربع ساخته شده است.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: بلوار طبرسی ، نبش طبرسی ۲۹٫ مجتمع تجاری تفریحی آرمیتاژ

پ.ن: مجتمع تجاری تفریحی آرمیتاژ در شهر مشهد در تمام روزهای هفته از ساعت ۹ تا ساعت ۲۴ آمادۀ خدمت‌رسانی به گردشگران عزیز خواهد بود.

مجتمع تجاری وصال در شهر مشهد

مجتمع تجاری وصال درست در مقابل مجتمع تجاری الماس شرق واقع شده است. به همین دلیل این مجتمع تجاری نیز از اهمیت و شهرت قابل توجهی برخوردار است. همچنین جالب است بدانید که این دو مجتمع تجاری پرطرفدار در پایین طبقۀ خود به یکدیگر اتصال یافته‌اند. بنابر این تمهید خلاقانه که توسط طراحان این دو مرکز خرید اندیشیده شده است برای خروج از یکی از این دو بازار و ورود به بازار دیگر نیازی به خروج از ساختمان و عبور از صحن خیابان نیست و شما می‌توانید از راهروی تعبیه شده بین دو مرکز خرید عبور کنید.

مجتمع تجاری وصال در ابتدا قرار بود به طور تمام و کمال به کالاهای مربوط به جشن عروسی تعلق بگیرد. اما با توجه به توجه گردشگران به این مرکز خرید این تمهید رد شد. در حال حاضر در مجتمع تجاری وصال نیز انواع و اقسام سوغات مشهد به همراه سایر ملزومات ضروری و زینتی از قبیل لباس و کفش و … در معرض فروش قرار گرفته است.

پ.ن: مجتمع تجاری وصال نیز به رستوران، کافی‌شاپ و پارکینگ اختصاصی چند طبقه مجهز است.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی، بلوار بهارستان، جنب مجتمع تجاری الماس شرق
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۷۱۱۵۵۵۵
  • وبسایت رسمی مجتمع تجاری وصال در شهر مشهد

پ.ن: مجتمع تجاری وصال در شهر مشهد در تمام روزهای هفته از ساعت ۱۰ تا ساعت ۲۴ آمادۀ خدمت‌رسانی به گردشگران عزیز خواهد بود.

مرکز خرید قسطنطنیه در شهر مشهد

یکی از مراکز خرید قدیمی و به نام در شهر مشهد که از گذشته‌های دور مورد توجه گردشگران عزیز قرار گرفته است با نام مرکز خرید قسطنطنیه شناخته می‌شود. طبقۀ دوم مرکز خرید قسطنطنیه به خیاطی و مزون‌های تخصصی اختصاص یافته است. بهترین هنرمندان در عرصۀ تولید و دوخت البسۀ مردانه و زنانه در این طبقه گرد آمده‌اند.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد، خیابان احمدآباد، خیابان رضا، رضا ۱ ،پاساژ قسطنطنیه

پ.ن: مرکز خرید قسطنطنیه در شهر مشهد در تمام روزهای هفته از ساعت ۱۰ تا ساعت ۲۲ آمادۀ خدمت‌رسانی به گردشگران عزیز خواهد بود.

مجتمع تجاری آرمان در شهر مشهد

یکی دیگر از مراکز خرید در شهر مشهد که بسیار متوجه گردشگران عزیز قرار می‌گیرد و مخصوصاً بسیار مورد اقبال گردشگران خارجی قرار گرفته است با نام مجتمع تجاری آرمان شناخته می‌شود. در این مجتمع تجاری نیز انواع و اقسام کالاهای ضروری و زینتی به همراه رستوران‌، کافی‌شاپ، پارکینگ و انواع و اقسام لوازم آسایش و راحتی گردشگران محترم فراهم آمده است. اما آنچه این مرکز خرید جذاب و تماشایی و کارآمد را از سایر مراکز خرید متمایز می‌کند طراحی داخلی منحصر به فرد آن است. در این مرکز خرید گردشگران عزیز شاهد یک طراحی بی‌نظیر صخره‌ای خواهند بود. این صخره‌های حیرت‌برانگیز نوعی آبنما هستند که به فضای داخلی پاساژ رنگ و رویی دلبرانه بخشیده‌اند.

پ.ن: یکی دیگر از ویژگی‌های خاص و قابل توجه این بازار فاصلۀ کوتاه آن با حرم مطهر امام رضا (ع) است.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد ،خیابان نواب صفوی ،نرسیده به بلوار وحدت ،مجتمع تجاری آرمان
  • شمارۀ تماس: ۰۵۱۳۳۳۹۰۰۰۰

پ.ن: مجتمع تجاری آرمان در شهر مشهد در تمام روزهای هفته از ساعت ۹ تا ساعت ۲۴ آمادۀ خدمت‌رسانی به گردشگران عزیز خواهد بود.

مجتمع تجاری اکسین در شهر مشهد

یکی دیگر از مراکز خرید در شهر مشهد با نام مجتمع تجاری اکسین شناخته می‌شود. در این مجتمع تجاری انواع و اقسام کالاهای ضروری و زینتی به فروش می‌رسد. در طبقه‌های اول و دوم این مرکز خرید انواع و اقسام پوشاک‌اسباب‌بازی و این قبیل اقلام به فروش می‌رسد. اما طبقۀ سوم به فروش قطعات و لوازم کامپیوتری، کامپیوتر و انواعگوشی‌های هوشمند اختصاص یافته است. همچنین در طبقات چهارم و پنجم رستوران و شهربازی تعبیه شده است.در طبقۀ منهای یک نیز یک کافی‌شاپ بزرگ و مجهز وجود دارد.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد، شهرک غرب (قاسم آباد)، چهارراه مخابرات ،مجتمع تجاری اکسین
  • شمارۀ تماس: ۰۵۱۳۶۶۳۸۴۳۰

پ.ن: مجتمع تجاری اکسین در شهر مشهد در تمام روزهای هفته از ساعت ۸ تا ساعت ۲۲ آمادۀ خدمت‌رسانی به گردشگران عزیز خواهد بود.

مرکز خرید منسا در شهر مشهد

یکی دیگر از مراکز خرید معتبر در شهر مشهد برای سال‌های سال با نام منسا شناخته می‌شود. این مرکز خرید به طور تخصصی به فروش انواع و اقسام پارچه از قبیل پارچه‌های پرده‌ای و ملحفه‌ای و لباسی و حوله و … می‌پردازد. البته لازم به ذکر است که این مرکز خرید ۴ طبقۀ مجزا و کامل دارد. طبقۀ منهای یک به پارچه و انواع حوله اختصاص یافته است. طبق اول مخصوص پوشاک مردانه است و تمام البسۀ مربوط به آقایان را در چندین و چند مارک معروف به فروش می‌رساند. طبقۀ مثبت یک به پوشاک بانوان اختصاص یافته است. و طبقۀ مثبت دو مخصوص پوشاک کودکان است. مرکز خرید منسا شاید کمتر برای گردشگران عزیز شناخته شده باشد اما مرغوب‌ترین کالاها را در معرض فروش قرار داده است.

پ.ن: مرکز خرید منسا رستوران، کافی‌شاپ، شهربازی و پارکینگ اختصاصی ندارد. اما با تنوع و کیفیت اجناس به حتم پاسخگوی نیازگردشگران عزیز خواهد بود.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد، شهرک غرب، حدفاصل بین چهارراه ادیب و چهاراه مخابرات، مرکز خرید منسا.

پ.ن: مرکز خرید منسا در شهر مشهد در تمام روزهای هفته از ساعت ۹ تا ساعت ۲۳ آمادۀ خدمت‌رسانی به گردشگران عزیز خواهد بود.

مجتمع تجاری ابریشم در شهر مشهد

یکی دیگر از مراکز خرید معتبر در شه مشهد با عنوان مجتمع تجاری ابریشم شناخته می‌شود. در این بازار انواع و اقسام پوشاک، کیف و کفش و لوازم آرایشی و بهداشتی به فروش می‌رسد. مجاورت مجتمع تجاری ابریشم با مجموعۀ تفریحی موج‌های آبی باعث شده است این مجتمع تجاری نیز برای گردشگران شناخته شده باشد.

ستیر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد، شهرک غرب (قاسم آباد)، بلوار حجاب، میدان حجاب، مجتمع تجاری ابریشم

پ.ن: مجتمع تجاری ابریشم در شهر مشهد در تمام روزهای هفته از ساعت ۱۰ تا ساعت ۲۲ آمادۀ خدمت‌رسانی به گردشگران عزیز خواهد بود.

بازار عباس قلی خان در شهر مشهد

بازار عباس قلی خان در شهر مشهد یک بازارچۀ تاریخی به شمار می‌رود این بازار تاریخی در حوالی حرم مطهر رضوی واقع شده است.

پ.ن: از ویژگی‌های بازار عباس قلی خان در شهر مشهد می‌توان به قیمت پایین اجناس در این بازار اشاره کرد.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد، ابتدای خیابان نواب صفوی ،بازار عباس قلی خان

مجتمع تجاری نیکا در شهر مشهد

یکی دیگر از مراکز خرید مهم و مورد توجه در شهر مشهد با نام مجتمع تجاری نیکا شهرت یافته است. این مرکز خرید جذاب و تماشایی سرشار است از انواع و اقسام برندهای شناخته‌شدۀ پوشاک. مجتمع تجاری نیکا در شهر مشهد در جوار مجتمع‌های تجاری تفریحی پروما، کیان سنتر ۱ و کیان سنتر ۲ واقع شده است.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد، ضلع شمال شرقی میدان جانباز ،جنب مجتمع تجاری پروما ،مجتمع تجاری نیکا
  • شمارۀ تماس: ۰۵۱۳۷۶۶۹۵۲۲

پ.ن: مجتمع تجاری نیکا در شهر مشهد در تمام روزهای هفته از ساعت ۹ تا ساعت ۲۴ آمادۀ خدمت‌رسانی به گردشگران عزیز خواهد بود.

مجتمع تجاری پروما در شهر مشهد

یکی دیگر از مراکز خرید در شهر مشهد که بسیار مورد توجه گردشگران عزیز قرار می‌گیرد و اتفاقاً در مسیری مناسب نسبت به حرم مطهر امام رضا (ع) قرار گرفته است با نام مجتمع تجاری پروما شناخته می‌شود. با سفر به شهر مشهد و اقامت چند روزه در سوئیت در مشهد می‌توانید به راحتی از مجتمع تجاری پروما دیدن کنید. چون حتی اگر مشهد را بلد نباشید و حتی اگر با هواپیما یا قطار به مشهد سفر کرده باشید می‌توانید درست مقابل درب اصلی حرم اتوبوس ویژۀ گردشگران را سوار شوید و تنها پس از چند دقیقه درست مقابل درب اصلی مجتمع تجاری پروما از اتوبوس پیاده شوید. در این صورت فقط و فقط کافی است با فراغ خاطر وارد مجتمع تجاری پروما شوید و باب طبع و سلیقۀ خود به خرید سوغات یا لوازم مورد نیاز خود بپردازید.

پ.ن: در مجتمع تجاری پروما نه تنها رستوران، کافی‌شاپ و پارکینگ اختصاصی چند طبقه تعبیه شده است بلکه این مجتمع تجاری به شهربازی سرپوشیده نیز مجهز است.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

پ.ن: مجتمع تجاری پروما در مشهد در تمام روزهای هفته از ساعت ۹ تا ساعت ۲۴ آمادۀ خدمت‌رسانی به گردشگران عزیز خواهد بود.

مجتمع تجاری خورشید در شهر مشهد

اگر به دنبال یک خرید عالی، شیک و لاکچری هستید فقط و فقط به مجتمع تجاری خورشید در شهر مشهد رهسپار شوید. در این مجتمع تجاری انواع برندهای به نام و مشهور در معرض فروش قرار گرفته‌اند. از جمله کالاهایی که بهترین نوعش را در این مجتمع خواهید یافت انواع و اقسام البسۀ مجلسی و همچنین ساعت‌های مارک است.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد، بلوار احمدآباد، روبروی سه راه راهنمایی، مجتمع تجاری خورشید
  • شمارۀ تماس: ۰۵۱۳۸۴۴۴۶۵۸

پ.ن: مجتمع تجاری خورشید در شهر مشهد در تمام روزهای هفته از ساعت ۹ تا ساعت ۲۳ آمادۀ خدمت‌رسانی به گردشگران عزیز خواهد بود.

بازار حکیم در شهر مشهد یا بازار روس‌ها

در بازار حکیم انواع و اقسام کالاهای ضروری از قبیل پوشاک و اسباب‌بازی به فروش می‌رسد. از آنجایی که فروشندگان در این بازار اجناس روسی را به فروش می‌رسانده‌اند این بازار با نام بازار روس‌ها نیز شهرت یافته است.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: خیابان امام خمینی، نرسیده به میدان شهدا، روبروی اداره کل آموزش و پرورش مشهد ،بازار روس‌ها

پ.ن: بازار حکیم در شهر مشهد یا بازار روس‌ها در تمام روزهای هفته در دو شیفت کاری صبح و عصر آمادۀ خدمت‌رسانی به گردشگران عزیز خواهد بود. شیفت صبح از ساعت ۹ تا ساعت ۱۴ و شیفت عصر از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۳:۳۰٫

بازار بزرگ مرکزی در شهر مشهد

یکی دیگر از مراکز خرید مهم، معتبر، دیرینه یا شاید حتی بتوان گفت تاریخی در شهر مشهد با نام بازار بزرگ مرکزی مشهد شناخته می‌شود. این بازار در حوالی حرم مطهر رضوی واقع شده است. به همین دلیل بیشتر گردشگران عزیز به این بازار وارد می‌شوند، در آن به گردش می‌پردازند و از اجناسی که در این بازار قدیمی در معرض فروش قرار گرفته‌اند خریداری می‌کنند. یکی از کالاهایی که به جرأت می‌توان گفت بهترین نوعش در این بازار بزرگ به چشم می‌خورد چادر مشکی است.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: چهارراه شهدا به سمت حرم مطهر رضوی ،بازار مرکزی مشهد
  • شمارۀ تماس: ۰۵۱۳۲۲۲۲۵۷۱

پ.ن: بازار بزرگ مرکزی در شهر مشهد در تمام روزهای هفته از ساعت ۹ تا ساعت ۲۴ آمادۀ خدمت‌رسانی به گردشگران عزیز خواهد بود.

مجتمع تجاری اداری پاژ در شهر مشهد

مجتمع تجاری اداری پاژ در شهر مشهد به عنوان یک مرکز بین المللی مالی اقتصادی در مساحتی بالغ بر ۱۳۰ هزار مترمربع بنا شده است. در این مجتمع بزرگ تجاری اقتصادی، دفاتر اداری متعدد، فروشگاه‌های پوشاک و سایر لوازم ضروری و زینتی فعالیت دارند. همچنین در این مجتمع فضایی برای سرگرمی و فودکورت اختصاص یافته است. به علاوه لازم است اضافه کنم که این مجتمع بزرگ با یک هایپر مارکت بزرگ نیز مجهز است.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد، ضلع شمال غربی میدان جانباز ،مجتمع تجاری اداری پاژ
  • شمارۀ تماس: ۰۵۱۳۷۰۵۷۵۰۰

پ.ن: مجتمع تجاری اداری پاژ در شهر مشهد در تمام روزهای هفته از ساعت ۹:۳۰ تا ساعت ۲۲:۳۰ آمادۀ خدمت‌رسانی به گردشگران عزیز خواهد بود.

مجتمع تجاری مجد در شهر مشهد

یکی دیگر از مراکز خرید در شهر مشهد با نام مجتمع تجاری مجد شناخته می‌شود. این مجتمع بزرگ تجاری به انواع اقسام لوازم آرایشی بهداشتی و همچنین لوازم خرازی اختصاص یافته است. بنابراین می‌توان گفت مجتمع تجاری مجد در شهر مشهد یک مرکز خرید تخصصی به شمار می‌رود. این مجتمع تجاری بزرگ نیز بسیار به حرم مطهر رضوی نزدیک است.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد، بلوار شهید قرنی ،حدفاصل چهارراه ابوطالب و چهارراه شهید مطهری (چهارراه میدان بار) ،مجتمع تجاری مجد

پ.ن: مجتمع تجاری مجد در شهر مشهد در تمام روزهای هفته از ساعت ۸ تا ساعت ۲۲ آمادۀ خدمت‌رسانی به گردشگران عزیز خواهد بود.

مجتمع تجاری کاسپین مد در شهر مشهد

یکی از جذاب‌ترین و شیک‌ترین مراکز خرید در شهر مشهد با نام مجتمع تجاری کاسپین مد شناخته می‌شود. اگر تمایل دارید به یکی از بهترین مراکز خرید مشهد سر بزنید و یک خرید لاکچری منحصر به فرد را تجربه کنید بدون شک مجتمع تجاری کاسپین مد انتخاب شایسته‌ای خواهد بود.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد ،بلوار سجاد، چهارراه بزرگمهر، مجتمع تجاری کاسپین مد
  • شمارۀ تماس:  ۰۵۱۳۷۶۷۸۶۶۱

پ.ن: مجتمع تجاری کاسپین مد در شهر مشهد در تمام روزهای هفته از ساعت ۸ تا ساعت ۲۳ آمادۀ خدمت‌رسانی به گردشگران عزیز خواهد بود.

مجتمع تجاری کامپیوتری تک در شهر مشهد

یکی دیگر از مراکز خرید در شهر مشهد که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است با نام مجتمع تجاری کامپیوتری تک شناخته می‌شود. در این مجتمع تجاری انواع و اقسام کامپیوترها از قبیل p.c لپ‌تاب به علاوۀ سایر ملزومات و تجهیزات مربوط به کامپیوتر به فروش می‌رسد. همچنین در طول سال‌های اخیر بخشی از این بازار بزرگ دیرینه به فروش گوشی‌های تلفن همراه اختصاص یافته است. مهم‌ترین و معتبرترین فروشندگان کامپیوتر و گوشی تلفن همراه در این مجتمع تجاری به فعالیت می‌پردازند.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد ،بلوار دستغیب، نرسیده به بلوار خیام، مجتمع کامپیوتر تک
  • شمارۀ تماس: ۰۵۱۳۷۶۱۲۵۴۱

پ.ن: مجتمع تجاری کامپیوتری تک در شهر مشهد در تمام روزهای هفته در دو شیفت کاری آمادۀ خدمت‌رسانی به گردشگران عزیز خواهد بود. شیفت صبح از ساعت ۹ تا ساعت ۱۴ و همچنین شیفت عصر از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۲ فعال خواهد بود.

مجتمع تجاری کامپیوتری تابان در شهر مشهد

یکی دیگر از مراکز خرید در شهر مشهد که به فروش لوازم و تجهیزات مرتبط با کامپیوتر می‌پرداز با نام مجتمع تجاری کامپیوتری تابان شناخته می‌شود.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد، بلوار شهید صادقی (سازمان آب)، بین صادقی ۱۷ و ۱۹ ،مجتمع تجاری کامپیوتر تابان
  • شمارۀ تماس: ۰۵۱۳۷۲۸۴۴۲۷

پ.ن: مجتمع تجاری کامپیوتری تابان در شهر مشهد در تمام روزهای هفته از ساعت ۹ تا ساعت ۲۲ آمادۀ خدمت‌رسانی به گردشگان عزیز خواهد بود.

بازار رضا در شهر مشهد

یکی دیگر از مراکز خرید در شهر مشهد که شهرت، قدمت و اهمیت ویژه‌ای دارد و از گذشته‌های دور تا به امروز و به حتم سال‌های بسیار پس از این مورد توجه گردشگران قرار داشته‌ است و همچنان خواهد داشت با نام بازار رضا شناخته می‌شود. بازار رضا همسایۀ دیوار به دیوار حرم امام رضا (ع) به شمار می‌رود. به طوری که از داخل صحن حرم به بازار رضا راه است. در بازار رضا می‌توانید انواع و اقسام سوغات مشهد را خریداری کنید.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد، ضلع جنوب شرقی میدان بیت المقدس (فلکه آب) ،بازار رضا

پ.ن اول: بازار رضا در تمام روزهای هفته از ساعت ۹ تا ساعت ۲۴ آمادۀ خدمت‌رسانی به گردشگران عزیز خواهد بود.

پ.ن دوم: اگر مشتاق هستید بیشتر در مورد بازار رضا بخوانید و از تمام جزئیات این بازار تاریخی آگاه شوید روی لینک زیر کلیک کنید:

بازار رضا مشهد ، بهترین بازار برای خرید سوغات

مجتمع تجاری آرمیتاژ در شهر مشهد

یکی دیگر از مراکز خرید معتبر و ویژه در شهر مشهد با نام مجتمع تجاری آرمیتاژ شناخته می‌شود. این مجتمع تجاری تفریحی چند امتیاز ویژه دارد از جملۀ این امتیازات ویژه عبارتند از: پارکینگ اختصاصی و طبقاتی ویژه، پل عابر پیاده که مخصوص مجتمع تجاری آرمیتاژ طراحی و ساخته شده است، فورکورت کامل و بزرگ و شهربازی سرپوشیدۀ کارالند یا شهر مشاغل. در ضمن این مجتمع تجاری تفریحی به نوعی بام شهر مشهد نیز به شمار می‌رود.

پ.ن: در این مجتمع تجاری و تفریحی، غرفه‌ای به ساخت تندیس از شما یا عزیزان شما می‌پردازد. برای ساخت این تندیس‌ها از فرد مورد نظر پرینت سه بعدی گرفته می‌شود و سپس سایر مراحل اجرا می‌گردد تا مجسمه‌ای در ابعاد مورد نظر شما ساخته می‌شود.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد ،ابتدای بلوار هفت تیر،مجتمع تجاری آرمیتاژ

مجتمع تجاری نصر در شهر مشهد

مجتمع تجاری نصر در شهر مشهد عرضه‌کنندۀ انواع پوشاک و لوازم ضروری است. فاصلۀ کوتاه این مجتمع تجاری تا حرم مطهر رضوی از امتیازات ویژۀ آن می‌باشد.

سیر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد، حاشیه میدان توحید ،مجتمع تجاری نصر

پ.ن: مجتمع تجاری نصر در شهر مشهد در تمام روزهای هفته از ساعت ۹ تا ساعت ۲۲ آمادۀ خدمت‌رسانی به گردشگران عزیز خواهد بود.

بازار بین‌المللی سپاد در شهر مشهد

یکی از مزاکر خرید بزرگ، معتبر و پرطرفدار و دیرینه در شهر مشهد با عنوان بازار بین‌المللی سپاد شناخته می‌شود. البته بهتر است بگویم سلسله بازارهای بین‌المللی سپاد. چون این بازارها درست به مثال یک زنجیر پیوسته مساحت طویلی را به خود اختصاص داده‌اند. تا همین یکی دو دهۀ پیش بازار بین‌المللی سپاد در شهر مشهد یکی از معدود مراکز خرید در شهر مشهد به شمار می‌آمد. اما امروزه مجتمع‌های تجاری بزرگ از قبیل الماس شرق و وصال در مجاورت این سلسله بازارهای بزرگ واقع شده‌اند. با این حال بازار بین‌المللی سپاد همچنان از رونق و شکوه پیشینش برخوردار است.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی، بازار بین‌المللی سپاد
  • شمارۀ تماس: ۰۵۱۳۷۱۱۳۱۱۱

بازار هنر در شهر مشهد

یکی دیگر از مراکز خرید جذاب و تماشایی و قابل توجه در شهر مشهد که حتی قدم‌زدن در آن اذت‌بخش خواهد بود و به معنای کامل کلمه یک گالری هنری به شمار می‌رود با نام بازار هنر شناخته می‌شود. این بازار را می‌توان یک بازار کهن و دیرینه در شهر مشهد به شمار آورد. بنای این بازار قدمتی دیرینه دارد اما حالا چند سالی است که این بنای قدیمی و پر نقش و نگار از سوی شهرداری با عنوان بازار هنر به انواع و اقسام هنرهای دستی اختصاص یافته است. این بازار درست در پارک کوهسنگی واقع شده است. به این ترتیب گردشگران عزیز پس از تفرج در پارک کوهسنگی می‌توانند به این بازار چشم‌نواز وارد شوند و آنچه چشمانشان را می‌نوازد را خریداری کنند.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد خیابان کوهسنگی ،مجتمع تفریحی کوهسنگی ،بازار هنر مشهد

پ.ن: بازار هنر در شهر مشهد در تمام روزهای هفته از ساعت ۱۰ تا ساعت ۲۲ آمادۀ خدمت‌رسانی به گردشگران عزیز خواهد بود.

پاساژ کتاب مهتاب در شهر مشهد

پاساژ کتاب مهتاب در شهر مشهد یکی از قدیمی‌ترین مراکز چاپ و نشر کتب آموزشی و کمک آموزشی و دانشگاهی است. البته علاوه بر کتاب سی‌دی‌های آموزشی نیز در این پاساژ به فروش می‌رسد. پاساژ مهتاب در خیابان سعدی واقع شده است و اطراف پاساژ تمام خیابان را فروشگاه‌های فروش کتاب فراگرفته‌اند. نایاب‌ترین کتاب‌های دانشگاهی و مهم در پاساژ مهتاب در شهر مشهد یافت می‌شوند.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد، ابتدای خیابان سعدی، پاساژ مهتاب

پ.ن: پاساژ کتاب مهتاب در شهر مشهد در روزهای فعال هفته از ساعت ۸:۳۰ تا ساعت ۲۰ آمادۀ خدمت‌رسانی به مراجعین عزیز خواهد بود.

پردیس کتاب در شهر مشهد

یکی از فروشگاه‌های موفق در شهر مشهد که نه تنها جدیدترین، به‌روزترین و حتی نایاب‌ترین کتاب‌ها را در معرض فروش قرار داده است بلکه هر هفته در روزهای جمعه سمینارهای ادبی برگزار می‌کند و به نوعی به خانۀ فرهنگ در شهر مشهد بدل شده است با عنوان پردیس کتاب شناخته می‌شود. پردیس کتاب هر هفته در روزهای جمعه از اساتید بزرگ در ادبیات و نویسندگان به نام دعوت به عمل می‌آورد و حضور در جلسات نقد و بررسی کتاب برای عموم آزاد است.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: پرديس كتاب مشهد – خیابان ابن‌سینا – بین ابن‌سینا ۴و۶ (مقابل‌سه‌راه‌ادبیات)
  • شمارۀ تماس: ۳۸۴۸۲۴۲۵

پ.ن: پردیس کتاب در شهر مشهد در تمام روزهای فعال هفته در دو شیفت صبح و عصر آمادۀ خدمت‌رسانی به مراجعین عزیز خواهد بود. شیفت صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ساعت ۱۴ و شیفت بعد از ظهر از ساعت ۱۶:۳۰ تا ساعت ۲۲. همچنین این مجموعۀ فرهنگی در روزهای جمعه در شیفت بعد از ظهر از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۲ فعال می‌باشد.

مجتمع تجاری اقامتی شارستان در شهر مشهد

یکی دیگر از مراکز خرید در شهر مشهد با نام مجتمع تجاری اقامتی شارستان شناخته می‌شود. اهمیت ویژۀ این مرکز خرید فاصلۀ بسیار کوتاه آن با حرم مطهر رضوی است.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد، خیابان طبرسی ،طبرسی ۱۷ ،تقاطع شارستان و همجوار با حرم مطهر ،مجتمع تجاری شارستان

مجتمع تجاری زمرد در شهر مشهد

یکی دیگر از مراکز خرید در شهر مشهد با نام مجتمع تجاری زمرد شناخته می‌شود. مجتمع تجاری زمرد یک مرکز خرید چهارگانه به شمار می‌رود چون در چهارراه صیاد شیرازی در شهر مشهد در هر طرف چهارراه یک مرکز خرید به چشم می‌خورد. این چهار مرکز خرید انواع و اقسام برندهای معروف پوشاک، کفش و حتی اسباب‌بازی را در معرض فروش قرار داده‌اند. در این مراکز خرید چهارگانه رستوران، پارکینگ و شهربازی وجود ندارد اما هر چهار بنا به کافی‌شاپ مجهز هستند.

پ.ن: مراکز خرید چهارگانه در چهارراه صیاد شیرازی با نام‌های مرکز خرید زمرد، مرکز خرید مرمر، مرکز خرید ستا و مرکز خرید مروارید شناخته می‌شوند.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد ،میدان اول بلوار صیاد شیرازی ،مجتمع تجاری زمرد

پ.ن: مجتمع تجاری زمرد در شهر مشهد در تمام روزهای هفته از ساعت ۹ تا ساعت ۲۲ آمادۀ خدمت‌رسانی به گردشگران عزیز خواهد بود.

مجتمع تجاری کیان سنتر ۱ در شهر مشهد

یکی دیگر از مراکز خرید در شهر مشهد که در دهۀ اخیر بنا شده است و بسیار مورد اقبال عمومی واقع شده با نام مجتمع تجاری کیان سنتر ۱ شناخته می‌شود. در این مجتمع تجاری انواع و اقسام کالاهای ضروری و زینتی به فروش می‌رسد این مرکز خرید در مجاورت بازار پروما واقع شده و گردشگران عزیز می‌توانند در ادامۀ گردش خود پس از پروما به مجتمع تجاری کیان سنتر ۱ نیز سری بزنند. این مجتمع تجاری به پارکینگ اختصاصی چند طبقه مجهز است.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد، بلوار جانباز، تقاطع بلوار شهید فرامرز عباسی ،مجتمع تجاری کیان سنتر ۱
  • شمارۀ تماس: ۰۵۱۳۶۱۴۴۳۶۲

پ.ن: مجتمع تجاری کیان سنتر ۱ در شهر مشهد در تمام روزهای هفته از ساعت ۸ تا ساعت ۲۴ آمادۀ خدمت‌رسانی به گردشگران عزیز خواهد بود.

مجتمع کیان سنتر ۲ در شهر مشهد

یکی دیگر از مراکز خرید در شهر مشهد با نام مجتمع کیان سنتر ۲ شناخته می‌شود. در این مجتمع تجاری نیز انواع و اقسام کالاهای ضروری و زینتی به فروش می‌رسد. به علاوه اینکه در این مرکز خرید بزرگ و باشکوه رستوران، کافی‌شاپ و پارکینگ اختصاصی چند طبقه نیز وجود دارد. به این ترتیب گشت و گذار در مجتمع کیان سنتر ۲ در کنار یک خرید باب طبع و راحت فرصت تفریح و استراحت را نیز برای گردشگران عزیز به ارمغان خواهد آورد.

پ.ن: مجتمع کیان سنتر ۲ در شهر مشهد علاوه بر سایر امکانات و تجهیزات به شهربازی و هایپر مارکن باما نیز مجهز است. در ضمن لازم است اضافه کنم که در این مجتمع تجاری کالاهای مرتبط با طراحی دکوراسیون داخلی منازل و سایر ساختمان‌ها نیز به فروش می‌رسد.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد، بلوار جانباز، تقاطع بلوار شهید فرامرز عباسی ،مجتمع تجاری کیان سنتر ۲
  • شمارۀ تماس: ۰۵۱۳۶۱۴۴۴۱۴

پ.ن: مجتمع کیان سنتر ۲ در شهر مشهد در تمام روزهای هفته از ساعت ۸ تا ساعت ۲۳ آمادۀ خدمت‌رسانی به گردشگران عزیز خواهد بود.

مجتمع تجاری آلتون در شهر مشهد

یکی دیگر از مراکز خرید در شهر مشهد که بسیار مورد توجه گردشگران عزیز قرار می‌گیرد با نام مجتمع تجاری آلتون شناخته می‌شود. این مجتمع تجاری در همین یکی دو دهۀ اخیر بنا شده است و در همین زمان کوتاه بسیار شهرت یافته است. مجتمع تجاری آلتون یکی از مراکز خرید لاکچری و جذاب در شهر مشهد به شمار می‌رود. البته لازم به ذکر است که در این مجتمع تجاری یک شعبه از رستوران‌های پسران کریم نیز دایر است. بنابراین گردشگران عزیز می‌توانند با رزرو سوئیت در مشهد به این شهر سفر کنند از مجتمع تجاری آلتون دیدن کنند و در صورت تمایل باب طبع و سلیقۀ خود خرید کنند و سپس در رستوران پسران کریم که یکی از رستوران‌های منحصر به فرد در شهر مشهد به شمار می‌رود غذایی عالی نوش جان کنند. به این ترتیب شک نداشته باشید که آن روز بهترین و زیباترین روز سفر شما به مشهد خواهد بود.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد، بلوار دانشگاه، بین دانشگاه ۲۲ و ۲۳ ،مجتمع تجاری آلتون
  • شمارۀ تماس: ۰۵۱۳۸۴۹۱۳۵۱

پ.ن: مجتمع تجاری آلتون در شهر مشهد در تمام روزهای هفته از ساعت ۹:۳۰ تا ساعت ۲۲ آمادۀ خدمت‌رسانی به گردشگران عزیز خواهد بود.

مجتمع تجاری اطلس در شهر مشهد

یکی دیگر از مراکز خرید معتبر و بزرگ در شهر مشهد که به معنای واقعی کلمه یک مجتمع تجاری تفریحی و تمام و کمال به شمار می‌رود با نام مجتمع تجاری اطلس شناخته می‌شود. این مجتمع تجاری و تفریحی در همین چند سالۀ اخیر احداث شده است. در این مجتمع انواع و اقسام لوازم خانگی از لوازم آشپزخانه گرفته تا لوازم صوتی و تصویری و فرش به فروش می‌رسد. (لازم است اضافه کنم که در این مجتمع بهترین برندها در معرض فروش قرار گرفته‌اند.) به علاوه اینکه در این مجتمع تجاری تفریحی کتاب فروشی شهر کتاب، چند سالن ویژۀ سینمایی و یک فودکورت کامل و بزرگ به همراه کافی‌شاپ نیز وجود دارد.

پ.ن: مجتمع تجاری اطلس در شهر مشهد به هفت سالن سینما مجهز است. هر کدام از این سالن‌های نمایش فیلم از بهترین تجهیزات بهره برده‌اند و با بهترین کیفیت در حال اجرای بهترین فیلم‌های روز هستند. به علاوه اینکه این مجتمع تجاری تفریحی بزرگ در کنار سالن‌های پخش فیلم به صورت عمومی به سالن پخش فیلم به صورت VIP نیز مجهز است.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد ،میدان حافظ ،نبش کوشش ۳۹ ،مجتمع تجاری اطلس
  • شمارۀ تماس: ۰۵۱۳۷۰۱۷

پ.ن: مجتمع تجاری اطلس در شهر مشهد در تمام روزهای هفته از ساعت ۹ تا ساعت ۲۳ آمادۀ خدمت‌رسانی به گردشگران عزیز خواهد بود.

مجتمع تجاری آبان در شهر مشهد

یکی دیگر از مراکز خرید معتبر در شهر مشهد که انواع و اقسام برندهای به نام را در معرض فروش قرار داده است و به یک هایپر مارکت بزرگ و مشهور با نام هایپر می مجهز است با نام مجتمع تجاری آبان شناخته می‌شود.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد، بلوار هاشمیه، نبش هاشمیه ۶، مجتمع تجاری آبان
  • شمارۀ تماس: ۰۵۱۳۸۸۴۳۲۲۴

پ.ن: مجتمع تجاری آبان در شهر مشهد در تمام روزهای هفته از ساعت ۱۰ تا ساعت ۲۳ آمادۀ خدمت‌رسانی به گردشگران عزیز خواهد بود.

بازار بزرگ فرش در شهر مشهد

فرش مشهد از روزگاران گذشته تا به امروز همیشه بر سر زبان‌ها بوده است و کیفیت و استقامتش زبان‌زد خاص و عام. بنابراین شاید خالی از لطف نباشد که در سفر به شهر مشهد از بازر بزرگ فرش در شهر مشهد نیز دیدن کنید.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس (فلکه آب)، اندرزگو ۱۳ ،بازار بزرگ فرش

بازار فردوسی در شهر مشهد

یکی دیگر از مراکز خرید معتبر و مشهور در شهر مشهد که تقریباً نزدیک به دو دهه است که به فعالیت در حوزۀ فروش انواع و اقسام البسه می‌پردازد با نام بازار فردوسی شناخته می‌شود. بازار فردوسی در دو شعبه که درست در کنار هم قرار گرفته‌اند فعال است. پلن اصلی بازار فردوسی اینگونه است که هر طبقه را به یک نوع خاص از اجناس اختصاص داده است به این ترتیب در هر دو شعبه در طبقۀ منهای یک انواع و اقسام کالاهای مربوط به کودکان از سیسمونی نوزاد تا قبل از دورۀ نوجوانی در معرض فروش قرار گرفته‌اند. همچنین در طبقۀ همکف البسۀ مردانه، در طبقۀ منهای دو پوشاک زنانه، در طبقۀ مثبت دو کیف و کفش به فروش می‌رسند.

پ.ن: هر دو شعبه به پارکینگ اختصاصی چند طبقه، رستوران، و کافی‌شاپ مجهز هستند.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد، انتهای بلوار مفتح، نرسیده به میدان مفتح ،بازار فردوسی یک و دو.
  • شمارۀ تماس: ۰۵۱۳۲۵۱۳۰۰۱

پ.ن: بازار فردوسی در شهر مشهد در تمام روزهای هفته از ساعت ۹ تا ساعت ۲۳ آمادۀ خدمت‌رسانی به گردشگران عزیز خواهد بود.

مجتمع تجاری اداری سلمان در شهر مشهد

یکی دیگر از مراکز خرید در شهر مشهد با نام مجتمع تجاری اداری سلمان شناخته می‌شود. این مجتمع تجاری انواع و اقسام برندهای مشهور پوشاک و کفش و کیف را در معرض فروش قرار داده است. مجتمع تجاری اداری سلمان یکی از مراکز خرید لاکچری، متمایز و منحصر به فرد در شهر مشهد به شمار می‌رود.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد ،تقاطع خیابان سلمان فارسی و خیابان راهنمایی ،مجتمع تجاری سلمان
  • شمارۀ تماس: ۰۵۱۳۸۴۸۱۰۱۰

پ.ن: مجتمع تجاری اداری سلمان در شهر مشهد در تمام روزهای هفته از ساعت ۹:۳۰ تا ساعت ۲۲:۳۰ آمادۀ خدمت‌رسانی به گردشگران عزیز خواهد بود.

مجتمع تجاری ویلاژ توریست در شهر مشهد

یکی دیگر از مراکز خرید در شهر مشهد که طی دهۀ اخیر بنا شده است و در همین مدت کوتاه از شهرت چشم‌گیری بهره برده است با نام مجتمع تجاری ویلاژ توریست شناخته می‌شود. لازم به ذکر است که این مجتمع تجاری علاوه بر اینکه دسترسی به انواع و اقسام کالاهای ضروری و زینتی را آسان کرده است به فودکورت، شهربازی و هایپرمارکت نیز مجهز است. در واقع در مجتمع تجاری ویلاژ توریست قابلیت پاسخگویی به بسیاری از نیازهای گردشگران عزیز تعبیه شده است.

پ.ن اول: اطراف مرکز خرید ویلاژتوریست را انواع و اقسان مراکز خرید بزرگ و معتبر فراگرفته‌اند. در واقع در جادۀ طرقبه با یک سلسله از مراکز خرید و رستوران‌های معروف روبه‌رو خواهید شد.

پ.ن دوم: در این حوالی فضای بسیاری به پارکینگ اختصاص یافته است و پارکینگ‌ها رایگان هستند. نگران فضای مناسب برای پارک خودروی شخصی خود نباشید.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد، ابتدای جاده طرقبه، ویلاشهر، مجتمع تجاری تفریحی ویلاژتوریست
  • شمارۀ تماس: ۰۵۱۳۵۵۱۰۹۵۶ – ۰۵۱۳۵۵۱۰۹۵۸

پ.ن: مجتمع تجاری ویلاژ توریست در شهر مشهد در تمام روزهای هفته از ساعت ۹:۳۰ تا ساعت ۲۴ آمادۀ خدمت‌رسانی به گردشگران عزیز خواهد بود.

مجتمع تجاری آسمان در شهر مشهد

یکی دیگر از مراکز خرید معتبر، مهم و قابل توجه در شهر مشهد با نام مجتمع تجاری آسمان شناخته می‌شود. این مجتمع تازه بناشده در سلسله مراکز خرید ۱۷ شهریور قرار می‌گیرد. در این مرکز خرید بزرگ فرصت خرید انواع و اقسام لباس و سایر ملزومات مورد نیاز به علاوۀ سوغات مخصوص مشهد در اختیار گردشگران عزیز قرار می‌گیرد.

پ.ن اول: نگران فضای مناسب به منظور پارک خودروی خود نباشید. این مجتمع تجاری به پارکینگ اختصاصی چند طبقه مجهز است.

پ.ن دوم: در محدودۀ ۱۷ شهریور با یک سلسلۀ بلند از مراکز خرید مواجه خواهید شد. در سلسله مراکز خرید ۱۷ شهریور انواع و اقسام پوشاک زنانه و مردانه و البسۀ مخصوص کودکان در تمام سنین به علاوۀ کیف و کفش به فروش می‌رسد. در سلسله مراکز خرید ۱۷ شهریور به نوعی تولیدی‌های پخش پوشاک در سراسر شهر نیز به شمار می‌روند.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد، میدان ۱۷ شهریور ،مجتمع تجاری آسمان
  • شمارۀ تماس: ۰۵۱۳۳۳۴۹۶۰۲۰

پ.ن: مجتمع تجاری آسمان در شهر مشهد در تمام روزهای هفته از ساعت ۹:۳۰ تا ساعت ۲۴ آمادۀ خدمت‌رسانی به گردشگران عزیز خواهد بود.

بازار گوهرشاد در شهر مشهد

یکی دیگر از بازارهای به نام در شهر مشهد با نام بازار گوهرشاد شناخته می‌شود. این بازار قدیمی و دیرینه بهترین و مرغوب‌ترین و دلرباترین لوازم خانگی را در معرض فروش قرار داده است. این بازار بزرگ در چند طبقه سال‌های سال است که به فعالیت می‌پردازد.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد ،بلوار شهید صادقی، خیابان سازمان آب ،بین میدان راهنمایی و چهارراه ششصد دستگاه ،بازار گوهرشاد
  • شمارۀ تماس: ۰۵۱۳۷۲۵۳۷۴۴

پ.ن: بازار گوهرشاد در شهر مشهد در تمام روزهای هفته البته به جز جمعه‌ها در دو شیفت صبح و عصر آمادۀ خدمت‌رسانی به گردشگران عزیز خواهد بود. شیفت صبح از ساعت ۹:۳۰ تا ساعت ۱۳:۳۰ و شیفت عصر از ساعت ۱۶:۳۰ تا ساعت ۲۳٫

بازار جنت در شهر مشهد

یکی دیگر از بازارهای دیرینه در شهر مشهد که به نوعی یک بازار تاریخی به شمار می‌رود و در دوره‌های پیش از این شاید تنها بازار بزرگ و پررونق شهر مشهد به شمار می‌رفته است با نام بازار جنت شناخته می‌شود. این بازار با کف‌پوش آجری و پاساژهای کوچک کوچک که در یک راسته واقع شده‌اند برای بسیاری از اهالی مشهد یادآور خاطرات شیرین گذشته است. در حال حاضر نیز این بازار همچنان یکی از بازارهای مهم و قابل توجه در شهر مشهد محسوب می‌شود.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد، خیابان چمران، نرسیده به میدان سعدی، خیابان جنت

پ.ن: در ادامۀ بازار جنت به راستۀ خسروی خواهید رسید. از گذشته‌های خیلی دور تا به امروز راستۀ خسروی به کالاهای مربوط به مراسم عروسی اختصاص داشته است. این راستۀ جذاب و تماشایی سرشار است از آینه و شمعدان و قرآن و لباس عروس و لباس داماد.

مجتمع تجاری توس ونک در شهر مشهد

یکی دیگر از مراکز خرید به نام و معتبر در شهر مشهد که اتفاقاً در همین سال‌های اخیر به بهره‌برداری رسیده است با نام مجتمع تجاری توس ونک شناخته می‌شود. این مجتمع تجاری اقامتی در فاصله‌ای بسیار کوتاه از حرم مطهر رضوی واقع شده است.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شیرازی‌۲ ، نرسیده به حرم امام رضا (ع) ،مجتمع تجاری توس ونک

مجتمع تجاری زیست خاور در شهر مشهد

یکی از مراکز خرید قدیمی، مشهور، معتبر و مورد توجه در شهر مشهد با نام مجتمع تجاری زیست خاور شناخته می‌شود. از دیرباز این مرکز خرید میزبان گردشگران عزیز بوده، هست و خواهد بود. در این مرکز خرید دیرینه و اصیل انواع و اقسام سوغات مشهد به فروش می‌رسد. به علاوه لازم است اضافه کنم که پایین‌ترین طبقه در این مجتمع تجاری به هنر نگارگری اختصاص یافته است بنابراین گردشگران عزیز اگر مایل باشند می‌توانند نگارۀ چهرۀ خود را از شهر مشهد به یادگار ببرند. به این ترتیب با اقامت چند روزه در سوئیت ارزان مشهد را با چهره‌ای متفاوت تجربه خواهید کرد.

پ.ن: مجتمع تجاری زیست خاور در شهر مشهد به پارکینگ اختصاصی چند طبقه مجهز است.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد، ضلع جنوب غربی میدان شریعتی (تقی آباد)، جنب خیابان کوهسنگی ۲ ،مجتمع تجاری زیست خاور
  • شمارۀ تماس: ۰۵۱۳۸۵۲۴۶۷۳

پ.ن: مجتمع تجاری زیست خاور در شهر مشهد در تمام روزهای هفته از ساعت ۹:۳۰ تا ساعت ۲۳ آمادۀ خدمت‌رسانی به گردشگران عزیز خواهد بود.

مجتمع تجاری مروارید شرق مشهد

یکی از مراکز خرید مشهد که در بخش شمال غربی شهر واقع شده است، مجتمع تجاری مروارید شرق مشهد است. این مجتمع در کنار منطقه گردشگری سپاد و در نزدیکی مجتمع تجاری تفریحی الماس شرق قرار دارد. این مرکز خرید دارای واحدهای تجاری مختلف، تالار و یک رستوران معروف است. با این که مجتمع تجاری مروارید شرق، مرکز خرید تقریبا کوچکی محسوب می‌شود، ولی به دلیل همین رستوران معروف که شعبه دوم رستوران پسران کریم است، در بین اهالی شهر و گردشگران مشهور شده و بسیاری تنها برای صرف غذا به سمت این مجتمع تجاری رهسپار می‌شوند. البته به جز رستوران پسران کریم، مجتمع تجاری مروارید شرق مشهد دارای واحدهای تجاری متعدد و مختلفی است، از این رو می‌تواند مکانی مناسب برای خرید سوغاتی باشد.

سایر اطلاعات مورد نیاز …

  • آدرس: مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی، مجتمع تجاری مروارید شرق.
  • شماره تلفن: ۰۵۱۳۷۵۳۰۰۰۸

پ.ن: مجتمع تجاری مروارید شرق همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۲۳ شب آماده خدمت‌رسانی به مراجعین عزیز خواهد بود.

گشت و گذار در مراکز خرید در شهر مشهد

بدون شک یکی از زیبایی‌های سفر به هر شهر و دیاری گشت و گذار در مراکز خرید آن شهر خواهد بود. و به حتم یکی از بهترین راه‌های ابراز محبت به عزیزترین عزیزان سوغات بردن خواهد بود. بنابراین با گشت و گذار در مراکز خرید در شهر مشهد بهترین لحظات سفر به مشهد را تجربه کنید و با تهیۀ سوغات محبت بی‌نهایت خودتان را به عزیزترین عزیزان خود ابراز کنید.

سفر به مشهد به سلامت..

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید