رستوران‌های کیش ؛ پذیرای گردشگران عزیز(خواندن 28 دقیقه)

رستوران‌های کیش
رستوران‌های کیش

رستوران‌های کیش از جاذبه‌های گردشگری این جزیرۀ زیبا و دیدنی محسوب می‌شوند. انواع و اقسام غذاهای سنتی ایرانی و مدرن اروپایی در این رستوران‌ها طبخ می‌شود. گردشگران عزیز در این جزیرۀ دوست داشتنی می‌توانند هر نوع غذایی را که مایل بودند انتخاب کنند. در این مقاله میزبون قصد دارد به معرفی رستوران‌های جزیرۀ زیبای کیش بپردازد. با میزبون همراه باشید.

رستوران فودلند کیش

یکی از رستوران‌های کیش که می‌توان گفت به معنای واقعی کلمه یک فودکورت درجۀ یک به شمار می‌رود رستوران فودلند کیش است. در منوی این رستوران بیش از صد نوع غذا، پیش غذا و دسر دیده می‌شود. جالب اینکه این تنوع بالا نه تنها غذاهای ایرانی که غذاهای کشورهای مختلف جهان را در برمی‌گیرد.

سالن‌های مختلف رستوران

رستوران فودلند از سه سالن بزرگ تشکیل شده است. هر یک از این سالن‌های سه گانه با طراحی خاص و منحصر به خود دکوربندی شده‌اند. این طراحی‌های خلاقانه با نورپردازی‌های دلنشین باعث شده‌اند این رستوران بتواند پاسخگوی سلایق متفاوت باشد. در کنار این سه سالن اصلی، بخشی هم برای فست فود در نظر گرفته شده است. در این بخش مجزایی که به فست فود در این رستوران بی‌نظیر اختصاص یافته است برندهای غذایی معروف از جمله republic، fudo، lime، chill out، cafe جا خوش کرده‌اند. در ضمن لازم است اضافه کنم مواد اولیۀ غذایی و ادویه جات مصرفی در این رستوران در خارج از کشور تهیه می‌شوند. این رستوران سعی دارد تمام استانداردهای صنایع غذایی را رعایت کند و تا امروز در این امر سربلند بوده است.

طراحی محیط داخلی رستوران، تنوع غذایی و کیفیت عالی با استانداردهای جهانی سبب شده‌اند این رستوران در کل کشور منحصر به فرد باشد.

کافی شاپ

پیشنهاد ویژه: بعد از اینکه از غذاهای بی‌نظیر این رستوران درجۀ یک نوش جان کردید به سوئیت در کیش نروید. چون این رستوران دو کافی شاپ مجزا دارد که به دو سبک طراحی شده‌اند. یک کافی شاپ مدرن است. در کافی شاپ مدرن انواع بستنی و نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو می‌شود. کافی شاپ دیگر مراکشی است. کافی شاپ مراکشی لیالی نام دارد. در این کافی شاپ با چای و قلیان از مهمانان پذیرایی می‌شود.

آدرس: مرجان، انتهای لاین غربی بازار بین‌المللی مرجان

تلفن: ۰۷۶۴۴۴۶۶۳۳۳

رستوران میر مهنا

یکی از رستوران‌های خوب جزیرۀ کیش که انواع غذاهای بی‌نظیر و خوشمزۀ ایرانی و فرنگی را سرو می‌کند رستوران میر مهنای کیش است.این رستوران در کنار متل تاپ رز قرار دارد.

آدرس: خیابان فردوسی، خیابان اعتصامی

تلفن: ۰۷۶۴۴۴۲۲۸۵۵

رستوران کوه نور

رستوران کوه نور یکی از رستوران‌های ممتاز و شیکِ جزیرۀ کیش محسوب می‌شود. داخل این رستوران مجلل با صخره و سنگ آراسته شده است. این طراحی خلاقانه در واقع توانسته است مدرنیته و طبیعت را در کنار هم قرار دهد. این تلفیق خلاقانه بر جذابیت محیط داخلی رستوران بیش از پیش افزوده است. اما در کنار این طراحی چشم نواز آوای دلنشین موسیقی زنده نیز اضافه شده است.

البته که طراحی داخلی و موسیقی برای تکمیل‌شدن یک رستوران کفایت نمی‌کند و آنچه بیش از سایر عوامل اهمیت دارد کیفیت غذاست. این رستوران از لحاظ کیفیت غذا هم در رتبۀ نخست قرار دارد. از میان تمام غذاهای این رستوران بروشه فرانسوی بیش از سایرین نظر مهمانان رستوران را به خود جلب کرده و به دلپذیری و خوشمزگی شهرت یافته است. شما هم بروشه فرانسوی را امتحان کنید. بی‌نظیر است.

آدرس: میدان امیرکبیر، رو‌به‌روی دانشگاه کیش

تلفن: ۰۷۶۴۴۲۴۸۰۸

توتی فروتی از بی‌نظیرترین رستوران‌های کیش

اگر دوست دارید در یک رستوران ساحلی غذایی دلچسب نوش جان کنید بهترین انتخاب رستوران توتی فروتی کیش است. لازم است بگویم توتی فروتی تنها رستوران ساحلی جزیرۀ بی‌همتای کیش است. به همین دلیل این رستوران یک جاذبۀ گردشگری پرطرفدار شمرده می‌شود. به علاوه این رستوران از سال ۲۰۱۰ دارندۀ استاندارد SFBB است.

این رستوران خاص و منحصر به فرد به شرکت اینترتوریست کیش وابسته است. توتی فروتی در اسفند ماه سال ۸۴ آغاز به کار کرد. هدف از راه‌اندازی این رستوران سرو غذاهای فرنگی به همراه یک کافی شاپ بود. در سال ۸۴، ۶ میلیارد ریال به عنوان سرمایۀ اولیه برای راه‌اندازی رستوران در نظر گرفته شده بود. سپس بهترین محل در جزیرۀ کیش یعنی در ساحل و در کنار اسکلۀ تفریحی جدید جزیرۀ کیش این رستوران ساخته شد.

توتی فروتی در کل ۱۴۰۰ مترمربع مساحت دارد که از این میان تنها ۲۵۰ مترمربع آن را ساختمان رستوران تشکیل می‌دهد.

این ساختمان ۲۵۰ مترمربعی به دو آشپزخانۀ مجزا، کافی شاپ، دفتر اداری، سرویس بهداشتی، انبارخشک، سردخانۀ زیر صفر و سردخانۀ بالای صفر مجهز است. به علاوه پشت بام ساختمان نیز به وسیلۀ چوب با یک طراحی خلاقانه و چشم‌نواز دکوربندی شده است. به این ترتیب با این تمهیدات پشت بام رستوران تبدیل شده است به یک سالن ویژه و پرطرفدار برای مهمانان جزیرۀ بی‌همتای کیش.

توتی فروتی در حال حاضر ظرفیت پذیرایی از ۵۰۰ مهمان را داراست.

آدرس: اسکله‌ی جدید، انتهای بلوار دریا

تلفن: ۰۹۳۴۷۶۹۸۴۵۴

رستوران شاندیز صفدری

اما اگر از میان تمام رستوران‌های کیش که هر یک به طریقی دلکش و دلنشین هستند باز ترجیح می‌دهید در محیطی صمیمانه از انواع غذاهای اصیل ایرانی نوش جان کنید، بهتر است رستوران شاندیز صفدری را انتخاب کنید. در این رستوران انواع کباب‌ها و چلو ماهیچه سرو می‌شود. لازم است اضافه کنم که کیفیت غذاهای این رستوران جاذبۀ گردشگری محسوب می‌شود. در ضمن علاوه‌بر تجربۀ یک مزۀ ناب با نوشِ جان کردن یک غذای بی‌نظیر در این رستوران، می‌توانید به موسیقی زنده نیز گوش بسپارید. به این ترتیب هم از غذا لذت خواهید برد و هم از فضا.

آدرس: جاده جهان، بین کشتی یونانی و کلبه هور

تلفن: ۰۹۰۲۰۰۹۸۰۷۶

رستوران پوریا

حضور در رستوران‌های سنتی لذتی وصف ناپذیر دارد. اگر تمایل دارید در جزیرۀ بی‌همتای کیش مهمان یک رستوران بی‌نظیر سنتی باشید باید عرض کنم رستوران سنتی پوریا بهترین انتخاب است. این رستوران یکی از بهترین و پرطرفدارترین و البته گران‌ترین رستوران‌های کیش است. رستوران سنتی پوریا ظرفیت پذیرایی از ۲۰۰ مهمان را داراست. در منوی غذاهای این رستوران انواع و اقسام غذاهای اصیل ایرانی و خاورمیانه دیده می‌شود.

اما تنوع تنها شاخصۀ این رستوران نیست بلکه کیفیت غذا و طعم دلنشین آن مهمترین ویژگی رستوران به شمار می‌رود. به حتم فضای داخلی چنین رستورانی به سبک سنتی طراحی شده است. دکوراسیون سنتی به همراه موسیقی اصیل ایرانی و عطر غذاهای درجۀ یک ایرانی و البته غذاهای اصیل و خوشمزۀ خاورمیانه فضای رستوران را به محیطی آرامبخش بدل کرده است.

آدرس: میدان پردیس، هتل پارمیس کیش

تلفن: ۰۹۳۴۷۶۸۲۰۹۶

رستوران پایاب کیش

رستوران پایاب کیش بخشی از یک مجموعۀ بزرگ تاریخی و گردشگرپذیر محسوب می‌شود. همچنین در مجاورت این مجموعۀ تاریخی گردشگری و رستوران ویژۀ پایاب کیش مجموعۀ ورزشی المپیک نیز واقع شده است. بر این اساس شما می‌توانید در این منطقه به تفرج و تفریح بپردازید و سپس در رستوران بی‌نظیر پایاب کیش غذایی خوشمزه و منحصر به فرد میل کنید.

پ.ن: مجموعۀ تاریخی پایاب کیش سرزمینی زیرزمینی است. این مجموعه در گذشته برای ذخیره و تأمین آب مورد نیاز اهالی جزیره استفاده می‌شده است. در گذشته این مجموعۀ زیرزمینی پای آب نامیده می‌شده است. امروزه نیز با همین نام به محلی گردشگرپذیر با جاذبه‌های تاریخی و تفریحی تبدیل شده است.

رستوران پایاب کیش در حدود ۳۰۰ نفر ظرفیت دارد. این رستوران از جمله رستوران‌های پرطرفدار و مشهور کیش محسوب می‌شود. در این رستوران در فضایی سنتی تاریخی موسیقی سنتی به طور زنده نواخته می‌شود و جوی‌های روان از میان رستوران عبور می‌کنند و در کنار آن فواره‌ای زیبا و موزیکال دلبری می‌کند.

در کنار رستوران پایاب در همان مجموعۀ تاریخی تفریحی چایخانۀ سنتی پایاب نیز پذیرای گردشگران است. به این ترتیب با گشت و گذار در مجموعۀ دیدنی گردشگری تاریخی تفریحی پایاب و سپس صرف غذا در رستوران پایاب کیش و پس از آن حضور در چایخانه یک روز پر از تفریح و جذاب را خواهید داشت.

پ.ن: در رستوران پایاب همان طور که از شواهد پیداست لذیذترین و اصیل‌ترین غذاهای ایرانی از قبیل قرمه‌سبزی و قیمه و انواع کباب‌ها و دیزی و آبگوشت سرو می‌شود.

امکانات رستوران:

  • اینترنت
  • ارسال رایگان غذا
  • زمین بازی کودکان
  • رزرو تلفنی میز غذا
  • سرو صبحانه
  • پارکینگ اختصاصی
  • رزرو میز برای مراسمات

تلفن: ۳۶۳۸ ۴۴۴۲

آدرس: میدان المپیک- خیابان المپیک

رستوران سنتی بابا قدرت

در رستوران سنتی بابا قدرت شاهد یک طراحی تلفیقی از اِلِمان‌های سنتی در کنار اِلِمان‌های مدرن خواهید بود. در این رستوران هم‌زمان با نواختن موسیقی زنده اصیل‌ترین غذاهای ایرانی سرو می‌شوند. در منوی بی‌رقیب رستوران بابا قدرت کیش می‌توانید از انواع کباب‌های اصیل ایرانی از قبیل: (سلطانی، بختیاری، برگ، فیله، برگ شترمرغ، شیشلیک، بناب، ترش و لقمه زعفرانی)، جوجه کباب با استخوان، جوجه کباب بدون استخوان، و همچنین گردن گوسفند، ماهیچه، بشقاب سنتی مجلل، بشقاب دریایی مجلل، زرشک پلو با مرغ، دیزی، ماهی ، انواع نوشیدنی‌های خنک ، بیش از ۱۰ نوع سالاد، سوپ و میز اردو سفارش دهید.

رستوران باب قدرت کیش در حدود ۱۷۰ نفر ظرفیت پذیرش مهمان به طور هم‌زمان را دارد. کیفیت غذاهای این رستوران فوق‌العاده و بی‌مثال است. به علاوه امکاناتی از قبیل اینترنت رایگان، پارکینگ اختصاصی و رایگان برای مهمانان رستوران، اجرای موسیقی زنده و حضور هنرمندان سرشناس کیش و خدمات منحصر به فرد را دارا می‌باشد.

تلفن:۰۷۶۴۴۴۶۷۷۰۰

آدرس: جزیره کیش- خیابان رودکی- طبقه زیرین هتل پارمیدا

رستوران شاندیز VIP

یکی دیگر از رستوران‌های بی‌نظیر جزیرۀ کیش که تنها رستوران نیست و در کنار سرو غذا محیطی دلنشین و مفرح ایجاد کرده است رستوران شاندیز VIP نامیده می‌شود. در این رستوران هر شب از ساعت ۲۲ تا ۱ بامداد موسیقی زنده اجرا می‌گردد.

پ.ن: فقط در شب‌های عزاداری موسیقی زنده اجرا نمی‌شود.

در این رستوران نیز می‌توانید چند ساعت را در کنار صرف غذایی خوشمزه و لذیذ به تفریح بپردازید. در ضمن بعد از صرف غذا می‌توانید به فضای باز خوش‌منظره‌ای که در کنار رستوران به چایخانه اختصاص یافته است بروید و در آن فضای باز دل‌انگیز پاسی از شب را به شب‌نشینی بپردازید.

در این رستوران می‌توانید لذیذترین و خوشمزه‌ترین غذاهای اصیل ایرانی را نوش جان کنید. در منوی این رستوران غذاهای ایرانی شامل شیشلیک، کباب برگ، فیله، جوجه، شیر ماهی، ماهیچه و…؛ غذاهای دریایی شامل بشقاب دریایی، میگو و…؛  غذاهای فرنگی شامل کباب مکزیکی، استیک، چیکن فینگر و… گنجانده شده است. این رستوران تنوع غذایی بالایی دارد و به راحتی پاسخگوی سلایق متفاوت خواهد بود.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر

تلفن: ۸۸۲۰ ۷۶۹ ۰۹۳۴

آدرس: خیابان رودکی، طبقه زیرین هتل پارمیدا

رستوران شاندیز آبشار

یکی از ویژگی‌های شاخص جزیرۀ کیش ارتباط مراکز تفریحی گردشگری با هم است. رستوران شاندیز آبشار کیش در پارک آبشار واقع شده است. بر این اساس صرف غذا در کیش تنها یک غذاخوردن ساده نخواهد بود بلکه شما در کنار تفریح غذایی خوشمزه و لذلذ نیز نوش جان می‌کنید. در ضمن باید اضافه کنم که از رستوران شاندیز آبشار کیش تا مجسمه پنگوئن، هتل ارم و هتل داریوش راه زیادی نخواهد بود. این رستوران نیز همچون سایر رستوران‌های کیش امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، پارکینگ اختصاصی و امکان رزرو میز برای مراسم را برای مهمانان خود ایجاد کرده است.

رستوران شاندیز آبشار کیش از رستوران‌های بزرگ محسوب می‌شود این رستوران به طور هم‌زمان ظرفیت پذیرایی از ۳۰۰ مهمان را داراست. غذاهای این رستوران ایرانی هستند و به صورت سلف سرویس سرو می‌شوند. رستوران شاندیز آبشار هر روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا آخر شب با موسیقی زنده، غذاهای لذیذ و خوشمزه پذیرای مهمانان عزیز خواهد بود.

تلفن: ۴۰۰۰ ۶۸ ۷۶ ۰۹۳۴- ۲۰۰ ۴۴۴۱

آدرس: پارک آبشار- نبش مجسمه پنگوئن

رستوران انرژی

اگر دوست دارید در حین شنیدن موسیقی یا در هنگام حضور در یک برنامۀ استندآپ کمدی یا تفریحاتی از این دست که سرشار از انرژی و شور و شادی هستند به صرف غذا بپردازید رستوران انرژی همان طور که از نامش پیداست بهترین انتخاب خواهد بود.

این رستوران توانسته است لقب بزرگ‌ترین رستوران جزیرۀ کیش را از آن خود کند چون به طور هم‌زمان قابلیت و ظرفیت پذیرایی از ۵۰۰ مهمان را دارد.

این رستوران جذاب و پر هیجان یک منوی چهار بخشی تدارک دیده است که شامل پیش غذا، غذای اصلی، دسر و نوشیدنی می‌شود. این رستوران در انتخاب مواد اولیۀ بسیار سخت‌گیر است و همیشه بهترین مواد اولیه را برای طبخ غذاهای منو گلچین می‌کند. به علاوه سرآشپز این رستوران مهارت خاصی در پخت غذاهای منو دارد که تمام این عوامل به کیفیت غذا اضافه می‌کند.

غذاهای منوی این رستوران جذاب عبارتند از: چلو کباب، جوجه بدون استخوان، جوجه بااستخوان، کباب برگ، شیشلیک، کباب بختیاری، کباب نگینی، زرشک پلو با مرغ، انواع ماهی، سوپ، سالاد و…

پ.ن: فقط بخشی از منوی غذایی کامل این رستوران را غذاهای سنتی تشکیل می‌دهند.

اجرای یک کنسرت یا یک برنامۀ زندۀ جذاب در حین صرف غذا خود به تنهایی یک آیتم مقبول و پرطرفدار محسوب می‌شود. اما به هر حال این رستوران در کنار اجرای موسیقی و برنامه‌های شاد زنده اینترنت خدمات عالی، پارکینگ اختصاصی، موقعیت مکانی عالی و محیطی دل‌باز را ایجاد کرده است.

پ.ن: غذاخوردن در این رستوران پرانرژی چند ساعت طول می‌کشد.

تلفن: ۰۹۳۴۷۶۸۰۸۰۴

آدرس: روبروی مرکز تجاری- خیابان پروین اعتصامی- جنب کیبل اسکی

کافه رستوران پارمیس پلاس

اگر برای صرف غذا عجله‌ای ندارید و در عوض ترجیح می‌دهید غذایی خوش طعم و دلپذیر را به آرامی نوش جان کنید و همراه با صرف غذا از محیطی ناب و رؤیایی لذت ببرید کافه رستوران پارمیس بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. در این رستوران مشتری‌مداری و در واقع جلب رضایت مشتری در اولویت قرار دارد.

طراحی زیبا و چشم‌نواز محیط رستوران به همراه کیفیت عالی غذا و آرامشی که به مهمانان رستوران هدیه می‌شود ارمغانی بی‌مانند است که این رستوران به گردشگران پیشکش می‌کند.

آدرس: میدان پردیس، هتل پارمیس

تلفن: ۰۹۳۴۷۶۹۵۶۶۹

رستوران رویال استار

یکی دیگر از رستوران‌های پرطرفدار و جذاب جزیرۀ زیبای کیش رستوران رویال استار نام دارد. این رستوران چه برای کیشوندان و چه برای کیشگردان شناخته شده و محبوب است. این رستوران هم مثل سایر رستوران‌های درجۀ یک کیش از طراحی داخلی خلاقانه و جالب توجهی برخوردار است. کیفیت غذا در این رستوران بی‌رقیب است.

از نکات مهم قابل ذکر دیگر لازم است به منوی رستوران اشاره شود. این رستوران در منوی خود غذاهای دریایی را هم قرار داده است. تنوع غذایی مسألۀ مهمی است که خیلی از گردشگران به آن توجه ویژه‌ای نشان می‌دهند. خیلی از گردشگران ترجیح می‌دهند در سفر پرماجرا و هیجان انگیز خود از تجربۀ غذاهایی متنوع نیز بهره‌مند شوند. اگر از این دسته گردشگران ماجراجو هستید حتماً صرف غذا در رستوران رویال کیش را در برنامۀ کیش‌گردی خود قرار دهید. منوی غذاهای دریایی این رستوران بی‌نظیر است.

یکی از ویژگی‌های بارزی که این رستوران را از سایر رستوران‌ها متمایز می‌کند طراحی داخلی و به کار بردن رنگ‌های خاص و تکنیک‌های فنگ شویی در طراحی دکوراسیون داخلی است. محیط این رستوران بی اختیار آرامشی ناب را به شما هدیه خواهد کرد. حضور در میان این رنگ‌های دل‌نواز و شنیدن موسیقی گوش‌نواز بهترین لحظات را برای شما رقم خواهند زد.

آدرس: بلوار صدف، فاز یک، ساختمان بساک، طبقه سوم

تلفن: ۰۷۶۴۴۴۵۴۰۷۱

رستوران خانه سوخاری

اگر در سفر به کیش، این جزیرۀ بی‌همتا، دوست داشتید شبی از شب‌ها غذایی متنوع نوش جان کنید رستوران خانۀ سوخاری انتخاب ویژه‌ای خواهد بود. رستوران خانۀ سوخاری در ایوان مروارید یعنی نواری از رستوران‌ها که در پشت بازار بزرگ مروارید قرار دارند، واقع شده است. در این رستوران ویژه و متفاوت انواع مرغ سوخاری کنتاکی، پیتزا، ساندویچ، سالاد و پیش‌غذا در انتظار شما خواهند بود.

رستوران خانۀ سوخاری به یک سالن چشم‌نواز و یک تراس خوش آب و هوا و خوش منظره مجهز است. اما به هر حال این رستوران دلگشا پیک بیرون‌بر در محدودۀ شهرک صدف نیز دارد.

پ.ن: این رستوران علاوه بر کیفیت غذایی درجۀ یک از قیمت‌های مناسبی هم برخوردار است. در ضمن از میان غذاهایی که ارائه می‌دهد مرغ دابل‌دان و پیتزاهایی که سرو می‌کند بسیار محبوب هستند.

آدرس: ایوان مروارید

تلفن: ۰۷۶۴۴۴۵۸۴۸۵

رستوران پدیده کیش

یکی دیگر از رستوران‌های باشکوه و مجلل در جزیرۀ بی‌همتای کیش رستوران پدیدۀ کیش است. این رستوران نیز زیباترین لحظات را در کنار صرف لذیذترین و خوشمزه‌ترین غذاها برای شما رقم خواهد زد. در این رستوران می‌توانید شاهد شاهکارهای طراحی‌های خلاقانه امروزی نیز باشید. در کنار رستوران پدیدۀ یک لنگر صد تنی به عنوان یک اِلِمان ساخته شده است. این لنگر بزرگ و سنگین تنها در ۳۵ روز ساخته شد. جالب است بدانید این لنگر در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده است.

رستوران پدیدۀ کیش در سال ۱۳۸۹ تأسیس شد. اما شکوه و زیبایی بنا و طراحی بی‌نظیر و هنرمندانه در آن سبب شده است که کیشگردان علاوه بر صرف غذا به منظور تماشای بنا و لذت بردن از این همه زیبایی در یک بنا این رستوران را انتخاب کنند. بر این اساس می‌توان گفت رستوران پدیدۀ کیش یک جاذبۀ گردشگری پرطرفدار نیز قلمداد می‌شود و تنها یک رستوران به شمار نمی‌رود.

این رستوران از محیطی کاملاً خانوادگی برخوردار است. همچنین پرسنل هدف جلب رضایت مشتری را سرلوحۀ کار خود قرار داده‌اند. در واقع جوّ رستوران به عنوان بُعدی دیگر از ابعاد سه‌گانۀ فضا جلوه‌ای مضاعف به رستوران بخشیده است. در رستوران پدیدۀ کیش لحظات متفاوت و ایده‌آلی را خواهید گذراند.

یکی دیگر از جلوه‌های طراحی در رستوران پدیدۀ کیش این جاذبۀ گردشگری مدرن در جزیرۀ جذاب کیش، قرار گرفتن این رستوران در ارتفاع ۴۲ متری از سطح زمین است. در ضمن لازم است اضافه کنم این جاذبۀ گردشگری مدرن تماماً از شیشه ساخته شده است.

آدرس: جاده جهان، نرسیده به میدان غروب

تلفن: ۰۷۶۴۴۴۷۱۰۶۸

رستوران نهنگ سفید

طراح خلاق رستوران نهنگ سفید، بنای رستوران را به شکل یک نهنگ طراحی کرده است. این رستوران دیدنی در کنار ساحل خلیج فارس قرار گرفته است. این رستوران به تبع از معماری بی‌نظیری بنایی که دارد، سرآشپزی ماهر و چیره‌دست هم دارد. در این رستوران انواع و اقسام غذاهای ایرانی دریایی و بین‌المللی سرو می‌شوند. برخی از غذاهای دریایی خوشمزه و وسوسه‌برانگیز در منوی رستوران نهنگ آبی عبارتند از: قلیه ماهی، کوسه کباب و میگو پفکی. کوسه کباب.

پ.ن: کوسه کباب در این رستوران یکی از خوشمزه‌ترین غذاهاست. حتماً تجربۀ طعم دلچسب این کباب دریایی در نهنگ سفید در ساحل خلیج فارس را در اولویت برنامۀ سفر خود قرار دهید.

پ.ن: تنوع در سفر از جذابیت‌های هر سفر محسوب می‌شود. مخصوصاً اگر سفر، سفرِ کیش باشد. در این جزیرۀ اصیل و مدرن بی‌نظیر تا می‌توانید از تجارب ناب بهره ببرید.

تلفن:۰۷۶۴۷۶۹۳۷۵۴

آدرس: میدان سنایی- پشت هتل فارابی و بازار مریم

رستوران بام رویایی

نظرتان در مورد غذا خوردن با منظره کل کیش و آسمان آبی چیست؟ منظره‌ای که شاید هیچوقت دیگر تکرار نشود. رستوران بام رویایی بدون شک یکی از جذاب‌ترین و هیجان انگیزترین رستوران‌هایی است که حتما یک وعده غذایی را باید آنجا بگذرانید. رستورانی که در ارتفاع ۴۲ متری زمین درست شده و کف و دیوارها همگی از شیشه هستند. منظره بی‌نظیر جزیره کیش، آب‌های نیلگون خلیج فارس و طعم بی‌نظیر غذا، همان چیزی است که سال‌ها برای دیگران تعریف خواهید کرد.

در این رستوران ۲۵۰ نفره انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و خارجی سرو می‌شود. بدون شک باید منتظر غذاهای دریایی هم باشید. اغلب مردم در مورد رفتار خوب پرسونل و طعم متفاوت و عالی کباب‌ها و جوجه‌های این رستوران صحبت می‌کنند.

اگری سری به کیش زدید حتما می‌توانید سری به رستوران بام رویایی کیش بزنید. اما به یاد داشته باشید که این رستوران را با نام فانوس پدیده کیش و یا رستوران کف شیشه‌ای فانوس نیز می‌شناسند.

آدرس رستوران بام رویایی: ساحل جنوبی در حاشیه جاده جهان و نرسیده به میدان غروب است.

تلفن: ۰۷۶۴۴۴۷۱۰۶۸

پیشینۀ کیش:

جزیرۀ کیش؛ مرکز توریستی گردشگری بین‌المللی

سفر به کیش

سفر به کیش سراسر جاذبه و شگفتی است. با سفر به این جزیرۀ زیبا و حضور در رستوران‌های بی‌نظیرش زندگی را زندگی کنید. خوشبختانه طراحان خوش‌فکر در کیش رستوران‌های کیش را در مجاورت جاهای دیدنی کیش تعبیه کرده‌اند. به این ترتیب شما می‌توانید پیش یا پس از میل غذا از دیدنی‌های این جزیرۀ زیبا نیز دیدن کنید. برای به دست آوردن اطلاعات دقیق در مورد جاهای دیدنی کیش کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید