جاذبه‌های گردشگری محمودآباد ؛ سفر به شهر ساحلی(خواندن 20 دقیقه)

جاذبه‌های گردشگری محمودآباد
جاذبه‌های گردشگری محمودآباد

جاذبه‌های گردشگری محمودآباد دلکش و وسوسه‌برانگیز هستند. در واقع یکی از شهرهای جذاب و تماشایی در ساحل دریای خزر که بسیار مورد توجه گردشگران عزیز قرار می‌گیرد و هر ساله میزبان مهمانان بسیاری از سراسر ایران زمین و حتی سایر کشورهای همسایه است شهر محمودآباد، شهر بی‌مثال استان مازندران است. ساحل محمودآباد نیز یکی از محبو‌بترین و مشهورترین ساحل‌های دریای خزر به شمار می‌رود. این ساحل چشم‌نواز در عین حال که طرفداران بسیاری دارد در پاکیزگی و تمیزی نیز نظیر ندارد. به این ترتیب انتخاب ساحل محمودآباد انتخابی شایسته و ایده‌آل خواهد بود. در این مقاله میزبون قصد دارد به شهر باصفا و دل‌انگیز محمودآباد سفر کند، در گوشه و اطرافش گشتی بزند و از ظرفیت‌های گردشگری آن بنویسد. شما هم با میزبون همراه باشید و به این پرسش بیندیشید که آیا شهر جذاب محمودآباد به جز ساحل دلپذیرش جاذبۀ دیگری برای گردشگران مشتاق و کنجکاو دارد یا نه؟

سفر به شهر ساحلی و چشم‌نواز محمودآباد همراه با میزبون

ساحل محمودآباد

بدون شک یکی از ناب‌ترین تصاویر، تصویر ساحل است و یکی از زیباترین و دلنشین لحظات حضور در ساحل و دوختن نگاه به آبی خروشان دریا خواهد بود. تماشای حرکات متناسب و متعادل امواج دریا، آن هم در تقارن با آسمانی صاف که مزین شده است با ابرهایی سفید که می‌درخشند بر فراز آن، بدون شک تجربه‌ای ناب و دلپذیر خواهد بود. در ساحل محمودآباد تا بخواهید سکوت هست. و تنها نوایی که در فضا جریان دارد آوای پر تلاطم امواج دریاست. در این ساحل رؤیایی می‌توانید در کمال آرامش رو به دریا بنشینید، چشم بدوزید به حرکات امواج متلاطم آب‌های نیلگون دریای خزر و پرفورمنس باشکوهش را ببینید و به آوای سمفونی بی‌رقیبش گوش فرا دهید. از امتیازات ساحل محمودآباد سکوت و شکوه این سکوت است. ساحل محمودآباد در مقایسه با سایر ساحل‌های دریای خزر خلوت‌تر به نظر می‌رسد شاید به این علت که در حوالی این ساحل پلاژها استقرار ندارند و همین فاصله سبب شده است که این ساحل خلوت، دنج، تمیز و غرق در سکوت و آرامش باشد.

پ.ن: در حوالی ساحل در شهر ساحلی محمودآباد استخرهایی تعبیه شده‌اند که امکان شنا را برای گردشگران عزیز فراهم می‌آورند. اگر به هر دلیلی شنا در دریا برای شما مقدور نیست می‌توانید برای شنا به این استخرها مراجعه کنید. برای شنا در دریا رعایت اصول ایمنی واجب و ضروری است. و مهمترین نکته که لازم است مورد توجه قرار بگیرد این است که ابتدا شرایط دریا را در نظر بگیرید و از ساحل زیاد فاصله نگیرید.

جاذبه‌های گردشگری خوشمزه در محمودآباد

یکی از جاذبه‌های گردشگری محمودآباد که از عطری خوش و طعمی دل‌انگیز برخوردار است و برای هر ایرانی آشناست برنج‌های ایرانی و فرداعلای این منطقه است. محبوب‌ترین و مشهورترین برنج‌ها که عطری جان‌فزا و پختی بی‌نظیر دارند برنج‌هایی هستند که در شالیزارهای محمودآباد کشت می‌شوند. هرساله تعداد بسیاری از گردشگران به منظور تهیۀ برنج شالیزارهای محمودآباد راهی این شهر بی‌مثال می‌شوند. شما هم در سفر به محمودآباد تماشایی از این برنج مرغوب خریداری کنید، این برنج ایرانی فرداعلا را بپزید و نوش جان کنید. چون به این ترتیب لذت سفر شما هزاران برابر بیشتر خواهد شد. اما این برنج خوشمزه و وسوسه‌برانگیز با کبابی از ماهی تکمیل خواهد شد. یکی دیگر از جاذبه‌های ناب و منحصر به فرد گردشگری شهر دل‌نواز محمودآباد که هستۀ اصلی اقتصاد این شهر نیز به شمار می‌رود صنعت ماهیگیری است.

اقتصاد مردم عزیز و مهربان و خون‌گرم ساکن در محمودآباد بر پایۀ کشت برنج در شالیزارهای سبز و صیدماهی از دریای آبیِ نیلگون و کشاورزی بنا شده است و از رونقی روزافزون بهره دارد. ماهی‌های صید شده در این منطقه در نوع خود بی‌نظیر هستند و اگر کباب شوند و در کنار برنج خوش عطر و طعم کشت‌شده در شالیزارهای محمودآباد قرار بگیرند غوغایی برپا خواهند کرد. به همین دلیل است که بازار ماهی‌فروشان در شهر محمودآباد همیشه در تمام طول سال سرشار است از گردشگران مشتاق و کنجکاو که در سفر به شهر نابی مثل محمودآباد به ساحل خیره‌کننده و حیرت‌برانگیز آن محدود نمی‌شوند و به سراغ سایر جاذبه‌های گردشگری این شهر دلپذیر نیز می‌روند.

خرید سوغات در شهر محمودآباد

یکی از جذابیت‌های سفر خرید سوغات است. و چه دل‌انگیز است خرید سوغاتی که منحصر به فرد باشد و تنها در همان شهر از رونق و شهرت برخوردار باشد. با خرید چنین سوغاتی به عزیزترین عزیزان خود که روزها از آن‌ها دور بوده‌اید ثابت خواهید کرد که در شهر دیگر با وجود تمام جاذبه‌ها و زیبایی‌های موجود در آن شهر قلب شما در کنار آن‌ها بوده است و به هیچ وجه خاطر نازنین آن‌ها از ذهن و قلب شما محو نشده است. رسم زیبای سوغات‌دادن به افزایش محبت و صمیمیت قلب‌ها کمک شایان توجهی خواهد کرد. خوب است به یاد داشته باشیم که رسم‌های دیرینه و کهن اصل و ریشه‌ای ناب دارند و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. رسم دیرینۀ سوغات‌دادن یکی از همین رسوم است.

شاید بهترین سوغاتی که می‌شود از شهر بی‌نظیر محمودآباد با خود به همراه آورد برنج و ماهی باشد. برنج کاشته شده در شالیزارهای سبز و چشم‌نواز محمودآباد که پیش از پخت و پس از پخت عطرش در فضا می‌پیچد و اشتها را چند برابر می‌کند، به همراه ماهی تازه‌ای که صیادان پرتلاش شهر محمودآباد در همان روز از دریا صید کرده‌اند. البته لازم است اضافه کنم که ماهی‌های دودی‌شده که در بازارهای محمودآباد به فروش می‌رسند نیز بی‌نظیر و بی‌رقیب هستند. از ماهی دودی محمودآباد نیز غافل نباشید. شاید بتوان گفت ناب‌ترین و خوشمزه‌ترین سوغات‌ها منحصر است به شهر محمودآباد.

پ.ن: در مدت اقامت چند روزه در شهر بی‌مثال محمودآباد نیز می‌توانید از برنج فرداعلای محمودآباد بپزید و ماهی تازه از بازار ماهی‌فروشان محمودآباد تهیه کنید و آن را روی زغال گداخته کباب کنید. به این ترتیب بدون رفتن به رستوران در ویلا در محمودآباد توانسته‌اید یکی از ناب‌ترین غذاهای سنتی شمال ایران زمین را طبخ کنید که نه تنها طعم دلنشین آن زینت بخش روزهای سفر شما خواهد بود بلکه عطر دل‌انگیزش در فضا خواهد پیچید و خاطره‌ای ماندگار در ذهن و قلب شما به جا خواهد گذاشت.

پارک‌های محمودآباد

پارک‌های مشهور در شهر محمودآباد عبارتند از:

  • پارک شهرداری در شهر محمودآباد
  • پارک ملت در شهر محمودآباد
  • پارک طاهباز در شهر محمودآباد
  • پارک لاله در شهر محمودآباد
  • پارک مرکزی در شهر محمودآباد

در هر شهر و دیاری پارک‌ها نه تنها از طراوت و زیبایی و شکوه برخوردار هستند بلکه محلی برای ایجاد آرامش و فضایی به منظور ورزش، تفریح و تنفس به شمار می‌روند. پارک‌ها ریه‌های شهرها به شمار می‌روند. حتی در شهر سبز و زیبایی مثل محمودآباد که تمام محیطش را جنگل‌های سبز وناب در بر گرفته‌اند باز وجود پارک‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود. همچنین گردشگران عزیزی که شهر محمدآباد را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند نیز از قدم‌زدن در این پارک‌ها لذت خواهند برد. به ویژه اینکه همیشه شهرداری مسئولیت تزئینات و گل‌آرایی در این پارک‌ها را به عهده می‌گیرد و تصاویر و مناظری ناب را طراحی و اجرا می‌کند. در حاشیۀ شهر محمودآباد می‌توانید از طبیعت وحشی بهره‌مند شوید و در قلب شهر محمودآباد از طبیعتی دست‌ساز و هنرمندانه. دیدار از پارک‌های چشم‌نواز محمودآباد را نیز در برنامۀ گردش خود در این شهر جان‌فزا بگنجانید.

پ.ن: لازم است اضافه کنم که پارک‌های ساحلی شهر محمودآباد به امکاناتی تفریحی از قبیل شهربازی و کافی‌شاپ، قایق‌سواری و حتی امکان شنا برخوردار هستند.

سرزمین رؤیاها در شهر محمودآباد

یکی از تجربه‌های ناب گردشگری که می‌توان گفت منحصر به شهر جذاب و تماشایی محمودآباد است و شاید در هیچ شهر دیگری نظیر و مانندش به چشم دیده نشود شهربازی سرزمین رؤیاها در شهر محمودآباد است. شاید باورش دشوار باشد اما این شهربازی یگانه در ساحل دریای خزر بنا شده است. به این ترتیب شما در این شهربازی بی‌رقیب امکان تجربۀ بازی‌های جذاب و مهیج را در کنار امکان قایق‌سواری خواهید داشت. به علاوه اینکه این شهربازی مجهز، از کافی‌شاپ و رستوران نیز برخوردار است و شما می‌توانید در کنار تفریحات مفرح از انواع خوراکی‌های خوشمزه بر حسب سلیقه و ذائقه و تمایل خود بهره‌مند شوید.

پ.ن: یکی از جاذبه‌های گردشگری محمودآباد که جاذبه‌ای مدرن و منحصر به فرد به شمار می‌رود، سرزمین رؤیاهاست. در سفر به محمودآباد می‌توانید دلپذیرترین و مهیج‌ترین ساعات را در سرزمین رؤیاها سپری کنید.

روستا و آب گرم لاویح در حوالی شهر محمودآباد

هر زمان به شهر محمودآباد رسیدید، هر زمان در ویلا در محمودآباد به قدر کفایت استراحت کردید، هر زمان جاذبه‌های گردشگری محمودآباد را در داخل شهر به تماشا نشستید، زمان آن فرا رسیده است که بار و بنۀ کافی با خود بردارید و به سمت روستای لاویج رهسپار شوید.

روستای لاویج کجاست؟

روستای لاویج در حدود ۵۷ کیلومتر از شهر محمودآباد فاصله دارد. در واقع به عبارتی دیگر باید بگویم که روستای لاویج در حدفاصل شهر محمودآباد و شهر نور قرار گرفته است. بر این اساس شما چه از طریق شهر نور و چه از طریق شهر محمودآباد می‌توانید به روستای لاویج بروید. روستای لاویج یکی از روستاهای خوش آب و هوا و دلبرانۀ استان مازندران است. شاید حالا بپرسید مگر در استان مازندران نقطه‌ای وجود دارد که آب و هوای خوش نداشته باشد و دلبرانه نباشد! سؤال شما بسیار به جا خواهد بود. حالا حرفم را تصحیح می‌کنم، روستای لاویج یکی دیگر از روستاهای ناب و منحصر به فرد و دلبرانۀ استان بهشتی مازندران به شمار می‌رود. و شما اگر مشتاق هستید زیباترین جاذبه‌های گردشگری محمودآباد را ببینید چاره‌ای نخواهید داشت جز اینکه راهی این منطقه شوید.

جنگل‌های راش، جنگل‌های هیرکانی

جالب است بدانید که روستای لاویج سراسر از جنگل‌های سبز و سر به فلک کشیدۀ راش پوشیده شده است. همین درختان راش چنان طراوت و شادابی خاصی به این منطقه بخشیده‌اند که مثال و نمونه‌اش را در هیچ شهر و دیاری به چشم نخواهید دید. در واقع جنگل‌های راش مربوط هستند به ناحیۀ جنگل‌های هیرکانی . جنگل‌های هیرکانی را هم که بهتر می‌دانید؛ میلیون‌ها سال قدمت دارند. به این ترتیب در این سفر سبز توانسته اید یکی از جاذبه‌های گردشگری محمودآباد که هم شامل طبیعت سبز این منطقه می‌شود و هم از قدمتی به قدر قدمت زمین برخوردار است دیدن کرده‌اید.

جنگل و چشمۀ کشپل

یکی از مناطق جذاب و تماشایی در محدودۀ روستای لاویج با نام کشپل شناخته می‌شود. ناحیۀ کشپل در واقع هم جنگل است و هم چشمه. همچنین اینکه چشمۀ کشپل که در ناحیۀ جنگل کشپل قرار گرفته است یک چشمۀ آب گرم است. این چشمۀ آب گرم از خواص درمانی بسیار برخوردار است. گفته می‌شود یکی از مهمترین خواص درمانی این چشمۀ آب گرم درمان دردهای استخوانی و همچنین درد در ناحیۀ مفاصل و درمان برخی از بیماری‌های پوستی است. به این ترتیب به طور قطع به یقین می‌توان گفت یکی از جاذبه‌های گردشگری محمودآباد خاصیت درمانی همین چشمۀ کشپل است که گذشته از زیبایی و طراوتی که به طبیعت بخشیده است به گردشگران عزیز نیز با نیروی حیات و سلامتی پذیرایی می‌کند.

زنبورداری، پرورش زنبور عسل، تولید عسل

طبیعت منحصر به فرد و بهشتی در منطقۀ لاویج سبب شده است که در این منطقه فعالیت‌هایی از قبیل پرورش زنبور عسل، زنبورداری و به تبع آن تولید عسل از رونق بسیاری برخوردار باشد. در واقع به عبارت دیگر لازم است بگویم که یکی از انواع کسب و کار رایج در این منطقه پرورش زنبور عسل است. همچنین اینکه به تبع وقتی پررونق‌ترین کسب و کار در این ناحیه پرورش زنبور عسل و تولید عسل است بدون شک بهترین و مشهورترین سوغات نیز باید عسل باشد. به علاوه اینکه لازم است اضافه کنم عسل این ناحیه از بهترین کیفیت برخوردار است. بنابراین یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری محمودآباد عسل تولیدی در این منطقه است که در کنار تولید بسیار و وفور عسل در این ناحیه از مرغوبیت و کیفیت عالی نیز بهره دارد.

روستای لاویج عقیقی زینت‌بخش

حالا می‌خواهم اندکی از قوۀ خیال شما را قرض بگیرم و خواهش کنم تمام تمرکز خودتان را جمع کنید و با میزبون همراه شوید. چون قرار است از زاویه‌ای تازه از زیبایی‌های روستای لاویج برای شما یاران همیشگی بنویسم. روستای لاویج را در نظر بگیرید که اطرافش را درست به مثال یک حصار یک‌پارچه و بلند، کوه‌های البرز فرا گرفته‌اند، کوه‌هایی که در دامنه و کوه‌پایۀ خود سرشار هستند از درختان سبز و سر به فلک کشیده، فارغ از اینکه خود این کوه‌ها نیز سر در آسمان برین دارند. و حتماً می‌توانید تصور کنید که این حصار نفوذناپذیر چطور روستای لاویج را در آغوش خود پنهان کرده است و چطور از آن مراقبت می‌کند و همین مراقبت مادرانه سبب شده است که روستای لاویج در تابستان و در زمستان، در بهار و در خزان سبز باشد و بدرخشد همچون عقیقی سبز. به این ترتیب مرتکب اغراق نشده‌ام اگر بگویم یکی از جاذبه‌های گردشگری محمودآباد عقیقی است درخشان و سبز که درست به مثال نگینی بر حلقۀ کوه‌های البرز نشسته است.

صنایع دستی و چوبی در روستای لاویج

وفور درختان بسیار در منطقۀ روستای لاویج نعمت و برکتی دیگر نیز به این منطقه بخشیده است. نعمت و برکتی که می‌تواند به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری محمودآباد به شمار رود، یا حتی به عنوان یکی از سوغات منحصر به فرد و محبوب این ناحیه محسوب شود و حتی زینت‌بخش هر خانه و کاشانه‌ای باشد. در واقع فراوانی درختان در این منطقه موجب فراوانی چوب در این ناحیه شده است و با توجه به تبع خوش‌قریحۀ ایرانی به حتم تا به الان حدس زده‌اید که دارم از صنایع دستی چوبی، یا بهتر بگویم از هنر چشم‌نواز نقش‌زدن بر سطح چوب‌های راش می‌نویسم. به یقین یکی از زیباترین و چشم‌نوازترین سوغات‌هایی که می‌توانید از این شهر و دیار برای عزیزترین عزیزان خود به ارمغان ببرید صنایع چوبی منحصر به فرد روستای لاویج خواهد بود. به این ترتیب خاطرۀ سفر به روستای لاویج می‌تواند سال‌های سال زینت‌بخش خانۀ شما باشد.

آبشار آب پری در حوالی شهر محمودآباد

اما یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری محمودآباد با نام آبشار آب پری شناخته می‌شود. برای رسیدن به آبشار آب پری نیز لازم است از شهر محمودآباد به سمت شهرهای رویان و نور حرکت کنید. منطقه‌ای که آبشار آب پری در آن واقع شده است منطقه‌ای سبز و خوش آب و هوا و صدالبته گردشگرپذیر است.

ویژگی منحصر به فرد آبشار آب پری

آبشار آب پری هیچ شبیه سایر آبشارهایی که ممکن است در سایر مناطق دیده باشید نخواهد بود. در واقع آبشار آب پری به این صورت است که برخی از سنگ‌های کوه به دلیل عوامل طبیعی، از جمله رانش زمین در قسمت شیب تند کوه گرد هم جمع شده‌اند و یک برآمدگی ایجاد کرده‌اند. از فاصلۀ اندکی که میان این سنگ‌ها باقی مانده است آب به بیرون جریان پیدا کرده است و آبشاری متفاوت و متمایز از سایر آبشارها با نام آبشار آب پری را به وجود آورده است. به این ترتیب می‌توان ادعا کرد که آبشار آب پری یکی از منحصر به فردترین جاذبه‌های گردشگری محمودآباد و آبشارهای جهان به شمار می‌رود.

اختلاف دما و ضرورت به همراه داشتن پوشاک مناسب در آبشار آب پری

هر زمان به سمت آبشار آب پری رهسپار شدید همراه خود لباس گرم بردارید. چون منطقۀ آبشار آب پری در حدود ۱۰ درجۀ سانتی‌گراد با سایر شهرهای اطراف، از جمله شهر محمودآباد اختلاف دما دارد. این اختلاف دما دو دلیل مؤثر دارد. اول اینکه ارتفاع منطقۀ آب پری با شهری مثل محمودآباد متفاوت است و در واقع آبشار آب پری در ارتفاع بالاتری در مقایسه با شهر محمودآباد قرار گرفته است. اما دلیل دوم که دلیلی بسیار زیبا و چشم‌نواز به شمار می‌رود، وفور درختان انبوه سر به فلک کشیده در این ناحیه است. به بیانی دیگر درختان این ناحیه نه تنها تعداد بسیار زیادی دارند بلکه این درختان با فاصلۀ بسیار کمی از هم قرار گرفته‌اند و همین امر در خنک‌بودن این منطقه در مقایسه با سایر نقاط تأثیر چشم‌گیری داشته است. همچنین این ناحیه دو نوع درخت را نشان می‌دهد. دستۀ اول درختان جنگلی هستند که در ارتفاع کمتری قرار گرفته‌اند و دست دوم درختان کاج هستند که در سطح بالاتری نسبت به درختان جنگلی جا خوش کرده‌اند. بنابراین هر زمان مشتاق بودید به دیدار از این یکی از جاذبه‌های گردشگری محمودآباد رهسپار شوید از به همراه داشتن پوشاک مناسب اطمینان حاصل کنید.

جادۀ آبشار آب پری

جادۀ آب پری هم عرض با جادۀ چالوس است، با این تفاوت که اطراف جادۀ آب پری فضاهای مسطح و باز برای اطراقی کوتاه مدت فراهم است.

سرخ‌رود در حوالی شهر محمودآباد

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری محمودآباد در قسمت شرقی اسن شهر جذاب و تماشایی واقع شده است. نام این جاذبۀ گردشگری ناب سرخ‌رود است. در حوالی سرخ‌رود یعنی در قسمت جنوبی آن دو تپۀ باستانی کشف شده است. بر اساس وجود این دو تپۀ باستانی می‌توان گفت که این منطقه از قدمتی دیرینه برخوردار است. همچنین اینکه رودخانۀ هراز نیز درست از وسط شهر سرخ‌رود عبور می‌کند. رودخانۀ هراز به دریا اتصال دارد و به همین دلیل هر وقت آب دریا به دلیل وجود مد بالا بیاید رودخانۀ هراز نیز هم‌گام با دریا از آبی سرشار برخوردار می‌شود و به این ترتیب در هنگام مد شهر سرخ‌رود را درست به مثال خطی آبی به دو قسمت تقسیم می‌کند. این رخداد طبیعی سبب شده است شهر سرخ‌رود از مناظری بسیار دلنشین و چشم‌نواز بهره‌مند باشد. همچنین نکتۀ دیگر اینکه شهر سرخ‌رود ساحلی ماسه‌ای و بکر دارد که به اندازۀ ۵ کیلومتر امتداد پیدا می‌کند. در واقع اگر ساحلی زیباتر و دنج‌تر و جذاب‌تر از ساحل زیبای محمودآباد را بخواهید ببینید لازم است به سراغ ساحل سرخ‌رود بروید.

در شهرستان سرخ‌رود تالابی به نام تالاب سرخ‌رود قرار دارد که در حدود ۲۰ کیلومتری محمودآباد و ۶۸ کیلومتری ساری قرار دارد. اگر به دیدن این تالاب بروید نمایی بی نظیر از پرندگان مهاجر را مشاهده خواهید کرد که همین نما سالانه گردشگران ایرانی و خارجی بسیاری را به محمودآباد جذب می‌کند. گفتنی است این منطقه در فصل زمستان زیستگاه پرندگان مهاجر بسیاری است، پرندگانی که از کشورهای اروپایی سفر کرده و خود را به این منطقه خوش و آب و هوا می‌رسانند. در نتیجه بهترین زمان سفر به محمودآباد برای بازدید از تالاب سرخ‌رود در فصل زمستان و اواخر پاییز است تا گردشگران زیستگاه پرندگان مهاجر را تماشا کنند. در گذشته ورود عموم مردم  به این تالاب آزاد نبود و به همین دلیل قوهای تالاب برای خوردن غذا به مناطق مسکونی شهر می‌رفتند و در همین رفت و آمدبا کابل‌های فشار قوی برخورد می‌کردند و می‌مردند. به همین دلیل ورود عموم مردم در این تالاب آزاد شد تا مردم برای قوها گندم و غلات بپاشند و غذاهای آن‌ها را تامین کنند و از مرگ آن‌ها جلوگیری کنند.

سفر به شهر ساحلی محمودآباد

اگر مدتی است احساس می‌کنید به فضایی و هوایی تازه احتیاج دارید، اگر مشغله‌های زندگی فرصت زندگی را از شما دریغ کرده‌اند، اگر احساس می‌کنید مدت زیادی است که از خودتان دور شده‌اید، بهتر است همین حالا بار سفر را ببندید و با اجاره ویلا در محمودآباد راهی این شهر بی‌مثال شوید. فراموش نکنید که گاهی وقت‌ها لازم است زمانی را به خودتان اختصاص دهید. و البته به یاد داشته باشید که یکی از ناب‌ترین و آرام‌ترین نقاطی که فرصت احساس زندگی را ایجاد خواهد کرد ساحل آرام و سرشار از سکوت محمودآباد است. در ساحل محمودآباد شکوه آبی دریا با آسمان صاف و آرام پیوند خورده است و حاصل این پیوند باشکوه تابلویی بی‌نظیر و چشم‌اندازی چشم‌نواز است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید