معرفی بازار بزرگ درگهان در حوالی جزیرۀ قشم(خواندن 11 دقیقه)

جزیره قشم
جزیره قشم

در سفر به جزیرۀ بی‌مثال قشم انواع و اقسام دیدنی‌های جذاب و جاذبه‌های دلبرانه وجود دارد. اما یک قسمت مهم در سفر به این جزیرۀ بی‌همتا خرید اجناس نابی است که در این جزیرۀ تماشایی در معرض فروش قرار گرفته‌اند. بدون شک ورود به بازار درگهان و گشت و گذار و احیاناً خرید از این بازار بزرگ به یک روز کامل از روزهای سفر شما نیاز خواهد داشت. به این ترتیب شایسته است پیش از راهی‌شدن به جزیرۀ قشم در زمان برنامه‌ریزی برای سفر خود به جزیرۀ قشم یک روز کامل را برای دیدار از بازار بزرگ درگهان در حوالی جزیرۀ قشم در نظر بگیرید. در این مقاله میزبون قصد دارد به گشت و گذار در بازار درگهان قشم بپردازد و از مهمترین مطالبی که در دیدار از این بازار بزرگ نیاز است بدانید بنویسد. شما هم با میزبون همراه باشید تا از هر آنچه که در مورد بازار درگهان جالب و مفید است بخوانید.

دیدار از بازار بزرگ درگهان در حوالی جزیرۀ قشم همراه با میزبون

بازار بزرگ درگهان کجاست؟

بازار بزرگ درگهان فقط و فقط ۲۰ دقیقه با جزیرۀ قشم فاصله دارد. یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به بازار درگهان استفاده از تاکسی‌های فعال در جزیرۀ قشم خواهد بود. کافی است از یک تاکسی خواهش کنید تا شما را به بازار درگهان برساند، ۲۰ دقیقۀ بعد در بازار درگهان خواهید بود. همچنین لازم است اضافه کنم که بازار درگهان هم رستوران وجود دارد و هم کافی‌شاپ بنابراین در یک روز از سفر که قرار است در بازار درگهان به گشت و گذار بپردازید می‌توانید از این امکانات بهره ببرید بنابراین نیازی نیست نگران نهار یا خستگی‌های احتمالی باشید. در این روز به خصوص فقط و فقط از بودن در بازار درگهان لذت ببرید.

پ.ن: در بازار درگهان انواع و اقسام اجناس از قبیل پوشاک، خوراکی و حتی لوازم خانگی و غیره به فروش می‌رسند. همچنین لازم است اضافه کنم که قیمت اجناس در این بازار در مقایسه با سایر بازارها مخصوصاً در شهرهای دیگر بسیار متفاوت است.

اگر تمایل دارید و مشتاق هستید در مورد سایر جاهای دیدنی قشم بیشتر بخوانید فقط و فقط کافی است همین حالا روی لینک زیر کلیک کنید:

جاهای دیدنی قشم همراه با توضیحات و عکس و آدرس

بازار دریا در بازار بزرگ درگهان در حوالی جزیره قشم

یکی از بازارهای دیرینه و به نام که در بازار بزرگ درگهان در جزیرۀ قشم وجود دارد با نام بازار بزرگ دریا شناخته می‌شود. بازار دریا در دو طبقه به فعالیت می‌پردازد. در طبقۀ دوم این بازار رستورانی دریایی وجود دارد که لذیذترین غذاهای دریایی را سرو می‌کند. و شما هر زمان احساس ضعف و گرسنگی داشتید می‌توانید به این رستوران رهسپار شوید. بازار بزرگ دریا عرضه‌کنندۀ انواع و اقسام اجناس از قبیل لباس مناسب برای تمام سنین از نوزاد تا کهنسال مردانه و زنانه، لوازم خانگی و غیره است. همچنین لازم است اضافه کنم که بازار بزرگ دریا هر روز از ساعت ۹ صبح تا ساغت ۲۲ آمادۀ خدمت‌رسانی به گردشگران عزیز خواهد بود.

بازار قدیم در بازار بزرگ درگهان در حوالی جزیرۀ قشم

وقتی دیدار و خرید شما از بازار دریا به اتمام رسید می‌توانید فقط و فقط با ۳ دقیقه قدم‌زدن به بازار قدیم وارد خواهید شد. بازار قدیم درگهان از دیرینگی و شهرت بسیاری بهره دارد. بازار قدیم در بازار بزرگ درگهان در جزیرۀ قشم سرشار است از اجناسی از قبیل لباس، لوازم آرایش و عطر و لوازم بهداشتی. این بازار به صورت عمده اجناس را به فروش می‌رساند و جالب است اگر بدانید که بازار قدیم هر روز تنها از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۶ فعال خواهد بود. پس بنابراین اگر قصد خرید عمده از بازار قدیم را دارید لازم است پیش از ساعت ۱۶ رهسپار این بازار شوید.

مرکز خرید دو دلفین دربازار بزرگ درگهان در حوالی جزیره قشم

اما اگر از ساعت ۱۶ گذشته بود و با درب بستۀ بازار قدیم مواجه شدید به هیچ وجه حتی ذره‌ای نگرانی و ناراحتی به دل خود راه ندهید. چون فقط و فقط کافی است ۴ دقیقۀ دیگر در همان جهت پیشین قدم بزنید تا به مرکز خرید مدرن دو دلفین برسید. مرکز خرید دو دلفین به تازگی در بازار بزرگ درگهان افتتاح شده است و علاوه بر بازارهای بسیار و پر زرق و برق به رستوران و کافی‌شاپ نیز مجهز است. در مرکز خرید دو دلفین انواع و اقسام لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر، کیف و کفش انواع لباس زنانه، مردانه و بچه‌گانه و حتی گل و گیاه قابل تهیه است. بعید می‌دانم از این بازار بزرگ دست خالی بیرون بیایید! 

مجتمع تجاری تفریحی نور در بازار بزرگ درگهان در حوالی جزیرۀ قشم

یکی دیگر از مراکز خرید مدرن در بازار درگهان با نام مجتمع تجاری و تفریحی نور شناخته می‌شود. مجتمع تجاری نور به وسیلۀ یک پل هوایی به مرکز خرید دو دلفین متصل شده است. به این ترتیب برای ورود به مجتمع تجاری و تفریحی نور به هیچ عنوان نیازی به خروج از مرکز خرید دو دلفین وجود ندارد. این دو مجتمع تجاری همانند دو خواهر دو قلو دست در دست هم دارند.

مرکز خرید مروارید در بازار بزرگ درگهان در حوالی جزیره قشم

یکی دیگر از مراکز خرید جذاب و تماشایی در بازار بزرگ درگهان در جزیرۀ قشم با نام مرکز خرید مروارید شناخته می‌شود. مرکز خرید مروارید چیزی در حدود ۶ دقیقه از مرکز خرید دو دلفین فاصله دارد. اما در این بازار به قدری اجناس مختلف در معرض فروش قرار گرفته‌اند که زمان را به کل فراموش خواهید کرد و فقط محو کالاهای رنگارنگ اطراف خود خواهید شد. در این مرکز خرید نیز علاوه بر لباس و لوازم آرایشی و بهداشتی و این قبیل اجناس لوازم خانگی نیز به فروش می‌رسد.

مجتمع تجاری ایران زمین در بازار بزرگ درگهان در حوالی جزیرۀ قشم

یکی دیگر از مراکز خرید در درگهان جزیرۀ قشم با نام مجتمع تجاری ایران زمین شناخته می‌شود. این مرکز خرید با سایر مراکز خرید متفاوت است. بنابراین اگر ورزشکار هستید و به دنبال لباس یا لوازم ورزشی می‌گردید فقط و فقط کافی است وارد مجتمع تجاری ایران زمین شوید در این بازار هر آنچه که به ورزش ارتباط داشته باشد را خواهید یافت. گفتنی است در مجتمع تجاری ایران زمین رستورانی نیز وجود دارد که در طبقه بالا قرار داشته و به همین جهت دارای چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای است. پس از خرید در پاساژ می‌توانید برای صرف غذا به رستوران این پاساژ رفته و خستگی خرید را از تن به در کنید.

پ.ن: مجتمع تجاری ایران زمین هر روز از ساعت ۹ صبح تا شب هنگام آمادۀ خدمت‌رسانی به گردشگران عزیز خواهد بود.

مجتمع تجاری اطلس بازار بزرگ درگهان در حوالی جزیره قشم

اگر به دنبال کیف و کفش و چمدان هستید. اگر تمایل دارید انواع و اقسام کیف‌ها و کفش‌ها و چمدان‌ها را از نظر بگذرانید. اگر دوست دارید پیش از خرید از تمام تنوع موجود در زمینۀ کیف و کفش و چمدان آگاه شوید فقط و فقط باید راهی مجتمع تجاری اطلس شوید. مجتمع تجاری اطلس بورس ویژۀ کیف و کفش و چمدان است.

مجتمع تجاری پرشین گلف بازار بزرگ درگهان در حوالی جزیرۀ قشم

مجتمع تجاری پرشین گلف نیز به فروش لباس و عطر و همچنین لوازم خانگی در انواع مختلف و قیمت مناسب می‌پردازد. اما در این مرکز خرید آنچه بیش از سایر ویژگی‌های آن دلبری می‌کند رستوران باکیفیت و خوش‌منظرۀ آن است. در بالاترین طبقۀ این بازار رستوران فعال است که از پنجره‌های آن می‌توانید هم‌زمان با صرف غذا به آبی نیلگون خلیج فارس چشم بدوزید. در ضمن این مرکز خرید به یک هایپر مارکت بزرگ نیز مجهز است. در این هایپرمارکت می‌توان انواع سس و شکلات برندهای مختلف را پیدا کرد. خوب است بدانید که مجتمع تجاری پرشین گلف در پشت بازار دریا واقع شده است.

مرکز خرید زمرد در بازار بزرگ درگهان در جزیره قشم

اگر به دنبال خرید شلوار مرغوب آن هم با قیمت مناسب هستید فقط و فقط کافی است وارد مرکز خرید زمرد شوید. مرکز خرید زمرد به صورت عمده و تک‌فروشی انواع و اقسام شلوارها را در معرض فروش قرار داده است.

مرکز خرید نخل در بازار بزرگ درگهان در حوالی جزیرۀ قشم

یکی دیگر از مراکز خرید در درگهان جزیرۀ قشم با نام مرکز خرید نخل شناخته می‌شود. در این مرکز خرید نیز انواع و اقسام اجناس به فروش می‌رسد. اما آنچه این مرکز خرید را از سایرین متمایز می‌کند شیوۀ معماری آن است. این مجتمع مدرن به سبک سنتی بنا شده است و سبک معماری آن مشابه بناهای ساخته شده در جنوب کشور عزیزمان ایران سربلند می‌باشد. در این بازار نیز مانند اکثر بازارهای قشم عینک، عطر، کیف و کفش، لوازم جانبی موبایل و … دیده می‌شود ولی بیشتر از همه این موارد لباس است که در این بازار به صورت تکی و عمده به فروش می‌رسد. گفتنی است بازار نخل به طور معمول تا ساعت ۴ بعد از ظهر باز است ولی زمان‌هایی که مسافران بسیاری به قشم سفر می‌کنند، بیشتر مغازه‌های بازار تا آخر شب باز می‌مانند.

مرکز خرید صدف در بازار بزرگ درگهان در حوالی جزیر قشم

در مرکز خرید صدف علاوه بر انواع پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی شاهد فروش لوازم خانگی نیز خواهید بود.

مرکز خرید نگین در بازار بزرگ درگهان در جزیره قشم

مرکز خرید نگین در مجاورت مرکز خرید صدف واقع شده است و انواع و اقسام کالاهای ضروری از قبیل پوشاک و لوازم آرایشی و لوازم خانگی را دارا می‌باشد.

دیدار از بازار بزرگ درگهان در حوالی جزیرۀ قشم

جزیرۀ قشم در تمام طول سال مورد استقبال گردشگران عزیز و پر شور قرار می‌گیرد و یکی از مقاصد ناب گردشگری به شمار می‌رود. در این جزیره نه تنها امکان دیدار از جاذبه‌های خاص و منحصر به فرد طبیعی و زمین‌شناختی و تاریخی برخوردار است بلکه سرشار است از تفریحات و رستوران‌ها و بازارها. بازار درگهان یکی از همین مناطق تجاری جذاب و جالب توجه است. در بازار درگهان که فقط و فقط ۲۰ دقیقه از جزیرۀ جذاب و تماشایی قشم فاصله دارد انواع و اقسام بازارهای تجاری مشغول فعالیت هستند و شما می‌توانید با اجاره ویلا و اجاره روزانه آپارتمان در قشم برای هر چند روز که مایل هستید اقامت داشته باشید و سپس در یکی از روزهای ناب و طلایی سفر خود به جزیرۀ قشم رهسپار دیار درگهان شوید و در این بازار به خرید اجناس مرغوب و خوش‌قیمت بپردازید.

میزبون زیباترین روزها در جزیرۀ قشم را برای شما آرزو دارد ….

سفر به جزیرۀ قشم به سلامت …

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید