آشنایی با رویدادهای مهم کیش(خواندن 3 دقیقه)

رویدادهای کیش
رویدادهای کیش

در جزیره کیش به دلیل شرایط توریست‌پذیری که دارد، امکان برگزاری رویدادهای زیادی فراهم شده است. در طول سال و در فصول مختلف نمایشگاه‌ها، سمینارها، همایش‌ها، کنفرانس‌ها و کنگره‌های زیادی در این جزیره برگزار می‌شود و از نقاط مختلف کشور و خارج از کشور افراد زیادی به سوی کیش می‌آیند. تعداد زیادی از مسافران تنها به منظور شرکت در این رویدادها به این جزیره می‌آیند و چند روزی را با اجاره ویلا در کیش ساکن می‌شوند.

برای آشنایی با جاذبه‌های کیش اینجا بیایید.

میزبون در این مطلب سعی دارد شما را با مهمترین رویدادهای کیش آشنا کند.

آشنایی با رویدادهای مختلف کیش

برخی از رویدادهای کیش، قسمت مهمی از سرگرمی و تفریح مسافران کیش هستند. در حقیقت رویدادهای کیش به دو دسته تقسیم می‌شوند. ۱- رویدادهای سرگرم کننده و مهیج ۲- رویدادهای رسمی تجاری و بازرگانی

رویدادهای سرگرم کننده و مهیج

این رویدادها عبارتند از جشنواره‌ها، جنگ‌ها و کنسرت‌ها. هدف از برگزاری این‌گونه رویدادها سرگرم کردن مسافرانی است که برای تفریح به کیش آمده‌اند.

کنسرت‌های کیش

کنسرت‌هایی که توسط هنرمندان گوناگون در کیش برگزار می‌شوند، از پرطرفدارترین رویدادهای کیش به حساب می‌آیند. هر فردی معمولا یک یا چند خواننده مورد علاقه دارد که برای رفتن به کنسرت زنده او بسیار مشتاق است. کیش این فرصت را برای افراد فراهم می‌کند تا خواننده‌های محبوب خود را از نزدیک ملاقات کنند. اغلب مسافران کیش برنامه سفر خود را به گونه‌ای تنظیم می‌کنند که بتوانند حداقل در یک کنسرت شرکت نمایند. در زمان‌های شلوغی کیش بسیاری از خوانندگان سرشناس در تالارهای شهر، پرشین و آب‌نمای موزیکال کنسرت برگزار می‌کنند.

جنگ‌های کیش

این جنگ‌های شبانه توسط هنرمندان مورد علاقه مردم برگزار می‌شود. با توجه به گرمای هوا در کیش، تفریحات شبانه رونق بسیاری دارد. این جنگ‌ها در تالارهای مختلف کیش برگزار می‌شوند. این برنامه‌ها مخصوصا در تابستان، جز سرگرمی‌هایی است که مسافران را تا ساعات انتهایی شب مشغول و شاد می‌کند.

جشنواره‌های کیش

این جشنواره‌ها بیشتر زمانی برگزار می‌شوند که کیش مسافران زیادی دارد. بیشتر این جشنواره‌ها به پشتیبانی مراکز خرید برگزار می‌گردند. بزرگ‌ترین آن‌ها نیز جشنواره تابستانی کیش است که هر ساله در حال برگزاری می‌باشد. جوایز و هدایای جشنواره‌ها به همراه سرگرمی‌های گوناگون برای مسافران از جذابیت بسیار زیادی برخوردار است و هرساله افراد زیادی را به سمت خود جذب می‌کند و موجبات سرگرمی آن‌ها را فراهم می‌کند.

رویدادهای رسمی تجاری و بازرگانی

برگزاری این‌گونه رویدادها در طول سال در جزیره کیش بسیار زیاد است. برخی از این رویدادها به طور سالانه و منظم برگزار می‌شوند. اکثر این رویدادها در زمینه‌ مشاغل مختلف می‌باشند. برگزاری این رویدادها در جزیره زیبای کیش موجب می‌شود تا مسافران زیادی که برای شرکت در این رویدادها به کیش می‌آیند با اجاره خانه در کیش اقامت کنند و علاوه بر هدفی که آن‌ها را به کیش کشانده، از تفریحات دیگر این جزیره نیز بهره‌مند شوند. تعدادی از این رویدادهای مهم عبارتند از:

نمایشگاه‌های کیش

نمایشگاه‌هایی که در کیش برگزار می‌شوند، موضوعات مختلفی دارند. برخی از آن‌‌ها سالانه برقرار هستند و برخی دیگر به صورت موردی برای سرگرم کردن مسافران و گردشگران برگزار می‌شوند. نمایشگاه‌هایی که در حوزه صنایع گوناگون برگزار می شوند از جمله نمایشگاه‌های دائمی کیش هستند.این نمایشگاه‌ها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار می‌گردند. این نمایشگاه‌های دائمی در حوزه‌های مختلفی برگزار می‌شوند. به عنوان مثال هر ساله در کیش نمایشگاه‌هایی با موضوع فناوری و اطلاعات، طلا و جواهرات، صنایع دستی، کارهای هنری، تجهیزات پزشکی، صنایع دریایی، انرژی و… برگزار می‌شود. هر کدام از این نمایشگاه‌ها مخاطبان خاص و علاقه‌مندان مخصوص به خود را دارند و همین امر باعث می‌شود که از تمامی اصناف برای دیدن این نمایشگاه‌ها به کیش سفر کنند. 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید