مراکز خرید کیش ؛ جذاب و دیدنی برای گردشگران(خواندن 19 دقیقه)

مراکز خرید کیش
مراکز خرید کیش

مراکز خرید از جاذبه‌های گردشگری ویژه به شمار می‌روند. در واقع یکی از جاذبه‌های جذابی که گردشگران را به شهرهای دیگر و سیر و سفر فرا می‌خواند همین مراکز خرید است. در هر شهری از شهرهای کشور پهناور ایران بازارهای متفاوت و متنوعی دیده می‌شود. چگونگی معماری بازارها و چگونگی اقلام و اجناسی که در این بازارها به فروش می‌رسد و حتی چگونگی عرضۀ این کالاها در شهرهای مختلف متفاوت است. یکی از شهرهایی که قطب گردشگری به شمار می‌رود و هر ساله میزبان تعداد بسیار زیادی از گردشگران از سراسر ایران و حتی سراسر جهان محسوب می‌شود جزیرۀ کیش در خلیج فارس است. به تبع چنین جزیره‌ای در کنار جاذبه‌های بسیار فرهنگی، تاریخی و تفریحی باید بازارهای متنوع و جالب توجهی داشته باشد. به همین دلیل مجلۀ گردشگری میزبون قصد دارد تا به بازارهای فعال و پرشور جزیرۀ کیش سری بزند و از هیاهو و انرژی جاری و ساری در آن بنویسد. با میزبون همراه باشید تا بیشتر از مراکز خرید کیش بخواندید.

مراکز خرید کیش:

  • مرکز خرید دامون
  • مرکز خرید سارینا ۱
  • مرکز خرید مرجان کیش
  • مرکز خرید مروارید
  • مرکز خرید مریم
  • مرکز خرید پردیس ۱
  • مرکز خرید پردیس ۲
  • مرکز خرید زیتون
  • مرکز خرید رویا مال
  • مرکز خرید پانیذ
  • مرکز خرید ونوس
  • مرکز خرید پارس خلیج
  • مرکز خرید صفین

مرکز خرید دامون

یکی از مراکز خرید در جزیرۀ بی‌همتا و پر جاذبۀ کیش مرکز خرید دامون است. این مرکز خرید بزرگ و مدرن در دل خود ۹۸ غرفۀ تجاری دارد. در این ۹۸ غرفۀ تجاری انواع و اقسام کالاهای مورد نیاز شما در معرض فروش قرار گرفته‌اند.

شاید باور نکنید اما در این بازار بزرگ و درخشان انواع پوشاک، کیف و کفش در جنس‌ها، طرح‌ها و انواع مختلف، محصولات آرایشی و بهداشتی، طلا و زیورآلات، گوشی تلفن همراه، لپ‌تاب و کامپیوتر و سایر لوازم به فروش می‌رسد.

در کنار این ۹۸ غرفۀ تجاری ۱۰ غرفۀ خدماتی هم فعالیت می‌کنند. در میان این ۱۰ غرفه هم می‌توانید کافی‌شاپ مقبول و مردن بیابید هم فودکورتی کامل و مجهز با انواع و اقسام غذاهای خوشمزه و سعم‌های دلبرانه.

پ.ن: برای سفر به جزیرۀ زیبا و بی‌همتای کیش و بهره‌مندی از جاذبه‌های گردشگری بی‌مثالش کافیست اجاره سوئیت را امتحان کنید.

در ضمن لازم است اضافه کنم که مرکز خرید دامون علاوه بر غرفه‌های تجاری و غرفه‌های خدماتی و خوراکی‌های خوشمزه تفریح گردشگران را نیز مورد توجه قرار داده است. در طبقۀ دوم مرکز خرید دامون یک پیست اسکی روی یخ وجود دارد. شما می‌توانید در طول مدتی که در مرکز خرید دامون به گردش می‌پردازید به پیست اسکی روی یخ این مرکز نیز نظری بیندازید و اگر دوست داشتید این تفریح بی‌نظیر را تجربه کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب توجه در این بازار مدرن نوع موسیقی حاکم بر فضاست. در این مرکز خرید یک پیانو قرار گرفته است. شما در حین خرید و گشت و گذار در این مرکز خرید مدرن آوای دلنشین و گوش‌نواز پیانو را که به صورت زنده نواخته می‌شود خواهید شنید.

پ.ن: جزیرۀ کیش عرصه‌ای برای بالیدن هنر محسوب می‌شود.

آدرس: ایران – هرمزگان – کیش – خیابان وصال – مرکز خرید دامون

مرکز خرید سارینا ۱

یکی دیگر از مراکز خرید کیش که در شکوه و درخشش و چشم‌نوازی رقیبی ندارد بازار سارینا ۱ است. این مرکز خرید مجلل و بزرگ و به معنای واقعی کلمه درخشان از دو بخش تجاری و اداری تشکیل شده است.

مرکز خرید سارینا ۱ در حدود ۵۳۰۰ مترمربع مساحت دارد. این بازار بزرگ در ۱۰ طبقه احداث شده است. این ۱۰ طبقه به واحدهای تجاری و اداری اختصاص یافته‌اند.

البته لازم به ذکر است که یکی از ۱۰ طبقۀ مرکز خرید مرتفع، وسیع و مجلل سارینا ۱ به پارکینگ اختصاص یافته است. با وجود این پارکینگ می‌توانید خیلی راحت ماشین سواری خودتان را در پارکینگ پارک کنید و با فراغ خاطر در این مرکز خرید جذاب و تماشایی به گردش بپردازید و از کالاهای مرغوبی که در معرض فروش قرار داده است خریداری کنید.

آدرس: ایران – هرمزگان – کیش – اراضی شرقی جزیره زیبای کیش- بلوار خیام – روبروی هتل ارم

مرکز خرید مرجان کیش

مرجان کیش همان طور که از نامش پیداست مرجان کیش است. این مرکز خرید نیز جذاب و دیدنی و مجلل و پرطرفدار است. در واقع می‌توان گفت مرجان کیش یکی از زیباترین و چذاب‌ترین مراکز خرید کیش محسوب می‌شود.

مرکز خرید مرجان کیش در منطقۀ ساحلی واقع شده است. این مرکز خرید علاوه بر واحدهای تجاری در دل خود واحدهای مسکونی نیز دارد. در واقع می‌توان گفت معماری مدرن و چشم‌نواز این مرکز خرید در نوع خود بی‌نظیر است.

در مرجان کیش یک آکواریوم بزرگ وجود دارد. در این آکواریوم ۸۰۰ گونه آبزی دیده می‌شود. شاید باورتان نشود ولی در مرکز خرید مرجان کیش ۳۹ آبنما وجود دارد. همچنین وجود ۴۲۰ پروژکتور در این بازار باعث شده گردشگران عزیز در این بازار شاهد رقص نور در سالن‌های رنگارنگ این بازار مجلل باشند.

پ.ن: در این مرکز خرید انواع و اقسام کالاهای مورد نیاز به فروش می‌رسد.

ساعت کار: ۶ صبح تا ۱۱ شب

آدرس: ایران – هرمزگان – کیش – شرق جزیره روبروی پارک مرجان

مرکز خرید مروارید

سرتاسر جزیرۀ جذاب و دیدنی کیش زیباست. در قدم به قدم این جزیره جاذبه‌های گردشگری قابل تشخیص هستند. این جزیرۀ جذاب سرشار است از عمارت‌های باشکوه که نقطۀ عطفی در معماری مدرن محسوب می‌شوند. در واقع می‌توان به جرأت گفت مراکز خرید کیش از نمونه‌های بارز معماری مدرن به شمار می‌روند.

مرکز خرید مروارید کیش یکی از همین بناهای مدرن است که هنرمندانه و با به کار گیری تکنیک‌های معماری مدرن ساخته شده است.

مرکز خرید مروارید کیش ۱۲ درب ورودی و ۸ بازارچه دارد که در نوع خود بی‌نظیر است. بازارچه‌های این مرکز خرید مجلل و تماشایی عبارتند از: آپادانا، پرسپولیس، پاسارگاد، پارس، تیسفون، آریا، ایران، و بیستون.

معماری این مرکز خرید از معماری باستانی ایرانی اقتباس شده است. طراح مرکز خرید مروارید برای طراحی و ساخت این عمارت باشکوه عمارت تخت جمشید را در نظر داشته است. البته که در هنرنمایی خود موفق بوده است و شکوه و جلال عمارت تخت جمشید را به خوبی در این مرکز خرید احیا کرده است.

در این بازار از مراکز خرید کیش نیز انواع و اقسام کالاهای مورد نیاز از جمله انواع پوشاک، مواد غذایی، لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی و دیگر وسایل مورد نیاز در معرض فروش قرار گرفته است.

پ.ن: در مرکز خرید مروارید یک کافی‌شاپ، یک رستوران با غذاهای خوشمزه و متنوع و حتی یک کافی‌نت در حال فعالیت هستند.

ساعت کار: هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

آدرس: ایران – هرمزگان – کیش – بلوار مروارید

مرکز خرید مریم

یکی دیگر از مراکز خرید دیدنی و قابل اعتماد در جزیرۀ پر جاذبۀ کیش مرکز خرید مریم است. در کنار سایر مراکز خرید کیش که بسیار مجلل هستند و درخششی بی‌مانند و چشم‌نواز دارند، مرکز خرید مریم غرفه‌هایی در فضای باز دارد. پیوند این غرفه‌ها با آسمان و زینت فضا با سبزی بوته‌های سبز و حضور آبی آبنما در محوطۀ بازار القا کنندۀ صمیمیت بیشتر است.

در این فضای دلنشین و دل‌نواز انواع و اقسام کالاهای ضروری و زینتی به فروش می‌رسند از جملۀ این کالاها عبارتند از: پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و … .

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مرکز خرید پردیس

در جزیرۀ زیبا و مهیج و پر از زندگی کیش دو مرکز خرید به نام پردیس وجود دارد. این دو مرکز خرید با نام پردیس ۱ و پردیس ۲ از هم متمایز می‌شوند.

مرکز خرید پردیس ۱

پردیس ۱ از دو طبقه تشکیل یافته است. این دو طبقه در مجموع ۲۰۰ واحد تجاری و خدماتی را شامل می‌شوند. در این مرکز خرید انواع و اقسام کالاهای مصرفی از قبیل پوشاک و کیف و کفش و سایر اجناس به فروش می‌رسد. این مرکز خرید علاوه بر واحدهای تجاری که کالاهای مورد نیاز گردشگران را به فروش می‌رسانند غرفه‌هایی برای ارائۀ خدمات مختلف نیز دارند. در این مرکز خرید یک رستوران با کیفیت، یک چای‌خانۀ سنتی، یک کافی‌شاپ مدرن، چند آزانس مسافرتی، چند بانک و حتی یک کافی‌نت وجود دارد.

مرکز خرید پردیس ۲

مرکز خرید پردیس ۲ نیز همچون پردیس ۱ یک پاساژ مجلل و زیبا و مجهز است. در پردیس ۲ نیز انواع و اقسام کالاهای مورد نیاز یا زینتی از قبیل پوشاک، کیف و کفش و چمدان، لوازم لوکس و گل مصنوعی، لوازم ورزشی، مکمل‌های غذایی، لوازم برقی و خانگی و غیره در معرض فروش قرار گرفته است. در ضمن این مرکز خرید نیز مثل پردیس ۱ به بانک، مؤسسات مالی و اعتباری، رستوران و کافی‌شاپ مجهز است.

ساعت کار: هر روز از ۹:۳۰ تا ۱ بعد از ظهر، و از ۵ عصر تا ۱۱ شب

مرکز خرید زیتون

یکی از مراکز خرید به حق تماشایی جزیرۀ جذاب کیش مرکز خرید زیتون است. این مرکز خرید دیدنی از معماری خاصی برخوردار است و همین معماری خاص و مدرن این مرکز خرید را از سایر مراکز خرید کیش متمایز می‌کند.

مرکز خرید زیتون یک ساختمان دو طبقه است. در این دو طبقه ۹۶ واحد تجاری وجود دارد. همچنین در کنار این ۹۶ واحد تجاری ۱۲ واحد اداری نیز فعال است.

همچنین لازم است اضافه کنم که مرکز خرید زیتون نیز مثل سایر مراکز خرید کیش از رستوران و کافی‌شاپ برخوردار است. البته این مرکز خرید به بانک هم مجهز است.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ بعد از ظهر، و از ۴ بعد از ظهر تا ۱۰ شب

پ.ن: گشت و گذار در مرکز خرید زیتون یک تجربۀ متفاوت همراه با کلی تفریح و خریدهای درجۀ یک است.

مرکز خرید رویا مال

مرکز خرید رویا مال یکی از بهترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید کیش می‌باشد که در ۵ طبقه احداث شده است. رویا مال دارای دو بخش اداری و تجاری است که بخش تجاری آن با ۷۶ واحد، در طبقه اول و دوم قرار دارد. بخش اداری این مجموعه که شامل ۵۶ واحد است، در طبقات سوم و چهارم قرار گرفته است. در طبقه پنجم نیز می‌توانید کافی شاپ‌ها و رستوران‌های زیبا و متنوعی را مشاهده کنید که آماده سرویس دهی به مشتریان این مجموعه می‌باشند. در مرکز خرید رویا مال می‌توانید انواع و اقسام لوازم و کالاها مانند پوشاک، لوازم صوتی تصویری، الکترونیکی، محصولات چرم، لوازم جانبی موبایل و… را با مشهورترین برندها، بهترین کیفیت و تنوع قیمت بالا مشاهده کنید. شما می‌توانید همه روزه بین ساعت ۹:۳۰ الی ۲۲ به مرکز خرید رویا مال مراجعه کرده و لوازم مورد نیاز خود را بهترین کیفیت خریداری کنید.

مرکز خرید پانیذ

یکی دیگر از مراکز خرید کیش که در زیبایی و دل‌انگیزی بی‌رقیب است مرکز خرید پانیذ نام دارد. این مرکز خرید بسیار مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد. در این مرکز خرید کالاهایی از قبیل پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک، ساعت، مواد غذایی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، وسایل صوتی و تصویری، اسباب ‌بازی، تلفن همراه، بدلیجات به فروش می‌رسد.

پ.ن: در این مرکز خرید یک رستوران، یک کافی‌شاپ، یک فست ‌فود و همچنین یک کافی‌نت وجود دارد.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ بعد از ظهر، و از ۴ بعد از ظهر تا ۱۰ شب

مرکز خرید ونوس

مرکز خرید ونوس یک ساختمان دو طبقه است. این مرکز خرید بزرگ ۳۱۰ واحد تجاری دارد. اکثر واحدهای تجاری در طبقۀ اول ساختمان قرار گرفته‌اند. چون در طبقۀ دوم یک رستوران، یک کافه، ۳ تا بانک، قرار دارد. در این مرکز خرید بزرگ و مجلل و باشکوه در واحدهای تجاری لباس، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی، و موارد دیگر به فروش می‌رسند.

مرکز خرید ونوس یکی از بهترین انتخاب‌ها برای گشت و گذار در مراکز خرید کیش به شمار می‌رود. تجربۀ شیرین خرید در این مرکز خرید تماشایی را از دست ندهید.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ بعد از ظهر، و ۴ بعد از ظهر تا ۱۰ شب

آدرس: ایران – هرمزگان – کیش – خیابان سنایی

مرکز خرید پارس خلیج

یکی دیگر از مراکز خرید کیش که در بزرگی و شکوه و زیبایی زبان‌زد خاص و عام است و نظر گردشگران را بسیار به خود جلب می‌کند مرکز خرید پارس خلیج نام دارد. این مرکز خرید بزرگ و مجلل ۱۵۰ واحد را شامل می‌شود.

در مرکز خرید پارس خلیج کالاهایی از قبیل پوشاک، کیف و کفش، عینک، ساعت، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی، تلفن همراه و تجهیزات رایانه‌ای، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی در معرض فروش قرار گرفته است.

پ.ن: در این بازار خرازی، مشاور املاک، و آژانس خدمات مسافرتی نیز وجود دارند.

ساعت کاری: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ بعد از ظهر، و از ۴ بعد از ظهر تا ۱۰ شب

آدرس: ایران – هرمزگان – کیش – خیابان میرمهنا بین بلوار نیایش و میدان سعدی

مرکز خرید صفین

اما اگر به دنبال بازارهای قدیمی کیش می‌گردید باید بازار صفین را ببینید. معماری بازار یا مرکز خرید صفین از سبک معماری عربی اقتباس شده است. مرکز خرید صفین ۷۰ واحد تجاری دارد. در این مرکز خرید قدیمی و بزرگ و تماشایی کالاهایی از قبیل پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و لوازم خرازی به فروش می‌رسد. در مرکز خرید صفین علاوه بر واحدهای تجاری دو بانک هم وجود دارد.

پ.ن: قیمت اجناس در مرکز خرید صفین نسبت به سایر مراکز خرید کیش مناسب‌تر است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید