اسکله تفریحی کیش سرشار از هیجان و شادی(خواندن 12 دقیقه)

اسکله تفریحی کیش
اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش فضایی سرشار از هیجان و شادی برای کیش‌گردان ماجراجو و بانشاط فراهم آورده است. در این اسکله انواع و اقسام تفریحات مهیج به همراه چندین و چند رستوران و کافی‌شاپ و همچنین امکان لذت‌بردن از ساحل ناب خلیج فارس و آسمان منحصر به فرد آن مهیا شده است. در واقع یکی از دیدنی‌ترین و مهیج‌ترین مکان‌ها در جزیرۀ کیش این اسکلۀ جذاب و تماشایی است که امکانات سپری‌کردن شیرین‌ترین دقایق را فراهم آورده است. اتفاقاً به همین دلیل هم میزبون راهی جزیرۀ کیش شد، به سراغ این اسکلۀ تفریحی ناب رفت و برای شما، یاران جان، از آن نوشت. در ادامه با میزبون همراه باشید تا بیشتر در مورد جذاب‌ترین جاذبۀ جزیرۀ کیش بخوانید.

تفریح و گشت و گذار در اسکلۀ جذاب و مفرح کیش همراه با میزبون

اسکلۀ تفریحی کیش دقیقاً کجاست؟

اسکله تفریحی کیش دقیقاً پشت مرکز خرید ونوس و در انتهای بلوار دریا واقع شده است. به عبارتی دیگر این اسکلۀ تفریحی در مرکز جاهای دیدنی و جذاب جزیرۀ کیش قرار گرفته است. امکان ندارد از فردی در جزیرۀ کیش در مورد این اسکله سؤال بپرسید و پاسخ درخوری دریافت نکنید. علاوه بر این، برای پیداکردن این اسکله فقط و فقط کافی است به نقاط مرکزی جزیره بروید. بدون شک خیلی راحت این اسکلۀ دلربا را پیدا خواهید کرد.

وسعت و قدمت اسکلۀ تفریحی کیش

برای اولین بار در سال ۱۳۸۵ فاز اول اسکله تفریحی کیش ساخته شد. بعد با گذشت زمان نیاز به گسترش این اسکله احساس شد و خیلی زود احداث فاز دوم آن نیز کلید خورد. این اسکلۀ جذاب و محبوب به اندازۀ ۴۳۷ متر طول دارد و از ۱۸ متر عرض نیز برخوردار است. با این اوصاف اسکلۀ پرطرفدار جزیرۀ کیش مستطیلی کم‌عرض و طولانی است که توانسته است افراد بسیار زیادی را مجذب و شیفتۀ خودش کند. این مجموعۀ بی‌نظیر در حدود ۱۰ هزار مترمربع مساحت دارد.

شگفتی اسکلۀ تفریحی در جزیرۀ کیش

جزیرۀ کیش چند ساحل دارد. علاوه بر این، در این جزیرۀ بی‌همتا انواع و اقسام تفریحات و جاهای دیدنی وجود دارد. به این ترتیب لازم است اسکله تفریحی کیش ویژگی منحصر به فردی داشته باشد که بر تمام این جاذبه‌ها ارجحیت پیدا کند. جاذبۀ بی‌مثال در این اسکله حضور مرغ‌های دریایی و شفافیت خاص آب‌های خلیج فارس در این ساحل و شکوه چرخش ماهی‌های رنگارنگ خلیج در آن حوالی است. بنابراین پیشنهاد میزبون را جدی بگیرید و حتماً وقت بیشتری برای سپری‌کردن در این اسکلۀ بی‌نظیر در نظر بگیرید. چون بی‌اندازه لذت‌بخش خواهد بود اگر از صمیم قلب، در کمال آرامش به این ساحل رؤیایی چشم بدوزید و زیبایی‌های وصف‌ناپذیرش را با دیدۀ جان نگاه کنید.

پ.ن: اگر مایل هستید در مورد جاهای دیدنی کیش بیشتر بخوانید فقط و فقط کافی است روی لینک زیر کلیک کنید:

جزیره کیش و جاذبه‌های گردشگری بی شمارش

تفریحات ناب در اسکلۀ تفریحی کیش

انواع و اقسام تفریحات دلبرانه و مدهوش‌کننده در این اسکلۀ جذاب و تماشایی فراهم شده‌اند تا کیش‌گردان عزیز از آن لذت ببرند و شیرین‌ترین خاطرات را برای خود به یادگار ببرند. در ادامه میزبون این تفریحات مهیج و بی‌نظیر را معرفی خواهد کرد.

اسکوتر دریایی

اسکوتر دریایی یکی از تفریحات جذاب اسکله تفریحی کیش است که در سال ۱۳۹۱ وارد این اسکله شده است. این تفریح هیجان انگیز بیشتری برای کسانی مناسب است که به تماشای موجودات دریایی و ماهی‌های رنگارنگ علاقه دارند، اما به دلیل ترس از غواصی نمی‌توانند از این لذت بهره‌مند شوند. اسکوتر دریایی در واقع یک زیر دریایی کوچک انفرادی است که تنها سر شما را در یک محفظه مخصوص قرار می‌دهد و بدن شما با آب در تماس می‌باشد. مزیت استفاده از اسکوتر دریایی این است که شما به دلیل وجود محفظه‌ای که اطراف سرتان را احاطه کرده است، دیگر نیازی به استفاده از کپسول اکسیژن نخواهید داشت. 

شاتل و بنانا سواری

شاتل و بنانا به انواع تیوب‌های موجود در اسکله تفریحی کیش گفته می‌شوند. در این تفریح مفرح، شما سوار بر تیوب‌های بادی به دنبال قایق‌های تندرو روی آب حرکت می‌کنید. تجربه کردن این تفریح هیجان انگیز ۲۰ دقیقه‌ای زمانی جذاب‌تر می‌شود که با دوستان یا خانواده خود سوار تیوب‌ها شوید و تمام انرژی خود را تخلیه کنید.

جت اسکی

یکی از تفریحات ناب و مهیج در اسکله تفریحی کیش با نام جت اسکی شناخته می‌شود. در این تفریح جذاب می‌توانید بر موتور جت اسکی سوار شوید و با سرعتی غیر قابل وصف پهنۀ آبی خلیج فارس را زیر پا بگذارید. این تفریح از هیجان بسیار زیادی برخوردار است و می‌تواند شادی عمیقی به قلب مهربان شما هدیه کند. برای تجربۀ این تفریح جذاب و مفرح نیازی به آموزش خاص نخواهید داشت. آموزش‌های لازم در مدت زمانی کوتاه به طور مختصر توسط مسئول سایت به شما ارائه خواهد شد. این بازی محدودیت سنی خاصی ندارد و افراد بیش از ۱۲ سال می‌توانند این تفریح ناب را تجربه کنند.

قایق‌های پدالی

یکی از انواع قایق‌ها که اتفاقاً در مقایسه با سایر قایق‌های تفریحی از رواج بیشتری برخوردار است با نام قایق‌های پدالی شناخته می‌شوند. شاید بتوان گفت این نوع از قایق‌ها در مقایسه با سایر انواع قایق‌ها از هیجان کمتری بهره دارند و شاید همین امر سبب شود که لحظات سواربودن بر قایق‌های پدالی تبدیل شوند به لحظاتی برای بهتر دیدن و بهتر احساس‌کردن خلیج فارس و آسمانش و ماهی‌های رنگارنگش و شاید حتی مرغ‌های سرگردانش. تجربۀ قایق‌های پدالی در پهنۀ خلیج فارس شعف‌انگیز است.

قایق‌های ماهیگیری

یکی از تفریحات نابی که خیلی از افراد مشتاق تجربۀ آن هستند و شاید بتوان گفت با گذراندن زمان برای تجربۀ این تفریح به آرامش دست پیدا می‌کنند، لذت ناب ماهیگیری است. خوشبختانه در اسکله تفریحی کیش امکان تجربۀ ماهیگیری، آن هم به صورت سوار بر قایق‌های مخصوص وجود دارد. به این ترتیب افرادی که به این تفریح سرشار از آرامش و سکون علاقه داشته باشند می‌توانند بر قایق ماهیگیری سوار شوند و از ساحل فاصله بگیرند و در نقاط عمیق‌تری از خلیج فارس به ماهیگیری بپردازند.

قایق‌های پارویی

یکی دیگر از انواع قایق‌ها که نوع کلاسیک به شمار می‌رود و در مقایسه با سایر انواع قایق‌ها از قدمتی طولانی‌تر برخوردار هست با نام قایق‌های پارویی شناخته می‌شوند. سواربودن بر قایق‌های پارویی نوعی آرامش، سکون و حسی از لذتی وصف‌ناپذیر را به همراه دارد. علاوه بر این، حضور در یک قایق پارویی که احتمالاً در مقایسه با قایق‌های موتوردار بسیار آرامتر پهنۀ خلیج فارس را از سر می‌گذراند باعث می‌شود فرصت بهتر دیدنی گوشه و کنار این خلیج ناب و بی‌کران فراهم شود.

سه‌چرخه‌های آبی

سه‌چرخه‌های آبی در واقع سه‌چرخه‌هایی هستند که در قسمت چرخ تیوپ‌هایی بزرگ و بادی دارند. به این ترتیب افراد می‌توانند روی صندلی مخصوص بنشینند و به وسیلۀ سه‌چرخه بر سطح آب حرکت کنند. این سه‌چرخه‌ها تقریباً شبیه به قایق‌های پدالی هستند با این تفاوت که چرخ‌های بزرگ فایبرگلاسی آن‌ها سبب می‌شود نسبت به قایق‌های پدالی سرعت بیشتری داشته باشد. همچنین می‌توان گفت تکنولوژی به کار گرفته شده در این سه‌چرخه‌ها بسیار جدیدتر و به‌روزتر از قایق‌های پدالی است.

قایق‌های کف شیشه‌ای

نوع دیگری از قایق‌ها که در اسکله تفریحی کیش مهیا هستند با نام قایق‌های کف شیشه‌ای شناخته می‌شوند. بدون شک سوارشدن بر این قایق‌های جذاب، حیرت‌برانگیز خواهد بود. چون همان طور که از نامش پیداست کف این قایق‌ها به جای چوب یا انواع فلزات از شیشه ساخته شده است. بنابراین قایق‌سواری با قایق‌های کف شیشه‌ای امکان تماشای درون آب‌های نیلگون خلیج فارس، در حال حرکت با قایق را فراهم خواهد کرد. و چه جذاب خواهد بود تماشای زندگی جاری در اعماق آب‌ها …

غواصی

یکی دیگر از تفریحات جذاب و منحصر به فرد در سواحل جزیرۀ کیش، با نام غواصی شهرت پیدا کرده است. خوشبختانه در حال حاضر امکان تجربۀ غواصی به صورت تفریحی برای تمام افراد مشتاق مهیا شده است. به صورتی که برای تجربۀ این تفریح ناب و مهیج فقط و فقط کافی است به سایت مربوطه در اسکلۀ تفریحی کیش مراجعه کنید. مسئولین سایت در مدت زمانی کوتاه آموزش‌های لازم را به شما ارائه خواهند کرد، لباس مخصوص را بر شما خواهند پوشاند و همراه شما تا اعماق آب‌ها خواهند آمد.

پ.ن: اگر مشتاق هستید در مورد تفریح جذاب غواصی بیشتر بخوانید فقط و فقط کافی است روی لینک زیر کلیک کنید:

تفریحات آبی کیش؛ اگر به غواصی علاقه دارید این متن را بخوانید!

دوچرخه‌سواری در کنار اسکله

یکی دیگر از تفریحاتی که مخصوصاً در کنار اسکله بسیار جذاب به نظر می‌رسد دوچرخه‌سواری است. شاید در تمام شهرها مخصوصاً به خاطر آلودگی هوا دوچرخه‌سواری تفریح مطلوبی به شمار نرود، اما در اسکله تفریحی کیش با وجود هوایی پاک و بدون آلاینده، آن هم در کنار ساحل آبی و وجدآور خلیج فارس دوچرخه‌سواری یک تفریح فرح‌بخش و سرشار از آرامش به شمار خواهد رفت. خوشبختانه اسکلۀ تفریحی سایتی مخصوص کرایۀ دوچرخه در نظر گرفته است.

بالن‌سواری

یکی دیگر از تفریحات ناب در این اسکلۀ تفریحی با نام بالن‌سواری شناخته می‌شود. تفریح نابی که شاید در روزگاران گذشته اولین قدم به سوی پرواز در آسمان‌ها بود و امروز تقریباً منسوخ شده است و فقط به منظور تفریح مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته تجربۀ این تفریح ناب بسیار جذاب، مهیج و مفرح خواهد بود. شاید هر یک از ما آرزو داشته باشیم که حتی برای یک بار هم که شده بر بالن سوار شویم تا شاید بتوانیم لذت اولین باری که انسان موفق شد در آسمان پرواز کند را احساس کنیم.

پ.ن: اگر مشتاق هستید در مورد تفریحات غیر آبی در جزیرۀ کیش بیشتر بخوانید فقط و فقط کافی است روی لینک زیر کلیک کنید:

معرفی تفریحات غیر آبی در جزیرۀ کیش همراه با جزئیات و عکس

فلای‌بورد

یکی دیگر از تفریحات مهیج آبی در جزیرۀ کیش که اتفاقاً در اسکلۀ تفریحی نیز فعال است با نام فلای‌بورد کیش شناخته می‌شود. در این تفریح دستگاه مخصوص فلای‌بورد به یک جت اسکی متصل می‌شود. فرد با نیروی پمپاژ آب روی هوا به صورت معلق باقی می‌ماند و می‌تواند به انجام حرکات نمایشی بپردازد. این تفریح بسیار هیجان‌انگیز و جذاب است.

پ.ن: اگر مشتاق هستید در مورد تفریحات آبی در جزیرۀ کیش بیشتر بخوانید فقط و فقط کافی است روی لینک زیر کلیک کنید:

تفریحات آبی مهیج در جزیرۀ زیبا و بی‌نظیر کیش

خاطره‌سازی در اسکلۀ تفریحی کیش

آیا باور دارید این ما هستیم که خاطرات را می‌سازیم؟ آیا تا به امروز خاطرات خودتان را خودتان ساخته‌اید؟ خاطراتی که در گوشۀ ذهن انبار کرده‌اید بیشتر شیرین هستند یا غیر شیرین یا ترش، یا نمکین؟ امیدوارم تمام این خاطرات شیرین باشند. اما میزبون پیشنهاد می‌کند با اجاره ویلا در کیش به این جزیرۀ ناب و بی‌همتا سفر کنید، سپس راهی اسکله تفریحی کیش شوید و تا می‌توانید از زمان، از جوانی، از سلامتی، از زندگی، از بودن در کنار خانوادۀ خود لذت ببرید و شیرین‌ترین خاطرات را خودتان، برای خودتان، با شیرین زیستن بسازید. و همیشه به یاد داشته باشید که خاطرات همین لحظه‌ها هستند که سپری می‌شوند و به تصاویری در ذهن تبدیل می‌گردند. و فراموش نکنید که این خود ما هستیم که این تصاویر را ثبت می‌کنیم و بر دیوار ذهن خود می‌آویزیم.

میزبون آرزو دارد ناب‌ترین تصاویر از اسکلۀ تفریحی کیش بر دیوار ذهن شما آویخته شود …

سفر به جزیرۀ کیش به سلامت …

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید