نمک‌آبرود مقصد گردشگران شاد!(خواندن 5 دقیقه)

نمک‌آبرود
نمک‌آبرود

در ابتدا باید به افرادی که برای اجاره ویلا نمک‌آبرود را انتخاب می‌کنند، تبریک بگوییم! مسافران نمک‌آبرود مقصدی را هدف گرفته‌اند که از تمامی امکانات رفاهی و تفریحی برخوردار است و بدون شک سفر خاطره‌انگیزی خواهند داشت.

نمک‌آبرود! «زیبای نشاط‌آور» استان مازندران.

این توصیف کوتاهی است از شهرک نمک‌آبرود که حدود ۶۵۰ هکتار مساحت دارد. شهرکی بین چالوس و تنکابن که هدف اصلی از احداث آن، ایجاد یک شهر گردشگری و اقامتگاهی برای جذب گردشگران شهرستان‌های اطراف بوده است.

اصلا بگذارید جور دیگری از نمک‌آبرود حرف بزنیم! تا چشم کار می‌کند طبیعت بکر است و وحشی، پارک‌های جنگلی بنفشه و شمشاد، جنگل‌های فشرده دامنه کوه مدوبن و ساحل زیبای خزر.  البته این‌که چشم از کجا کار کند خیلی مهم است! از بالای تله‌کابین این مناظر را به نظاره بنشیند یا از ارتفاعات قله‌های مدوبن و دیوحمام؟ سوار بر سورتمه باشد و این همه زیبایی را بنگرد یا از روی پل معلق؟ هر کدام از این‌ها تصاویر زیبای مجزا و منحصربه‌فردی از قدرت آفریدگار را به نمایش گذاشته‌اند که باید به طور جداگانه تجربه‌شان کرد.

فرقی نمی‌کند در چه فصلی به این شهرک بروید. هر فصلی زیبایی‌های خاص خودش را دارد. اما اگر می‌خواهید از تمام امکانات و تفریحات استفاده کنید و در سفر دچار یکنواختی نشوید، بهار و تابستان بهترین زمان است.

جنگل‌های نمک‌آبرود
«جنگل‌های نمک‌آبرود» عکس از زهراصادق‌پور

تله‌کابین نمک‌آبرود

سوار بر تله‌کابین، پیش به سوی ارتفاعات مدوبن و دیوحمام. بی‌تردید وقتی پا به نمک‌آبرود بگذارید، نمی‌توانید وسوسه سوار شدن بر تله‌کابین  را از ذهن بیرون کنید. وسوسه‌ای دل‌انگیز و شیرین که قطعاً از آن راضی خواهید بود. در طول مسیر تله‌کابین به سمت ارتفاعات، زیر پای شما بهشتی است از انواع درختان پهن برگ انجیلی، درختان افرا و توسکا و نارون و راش. اما اوج زیبایی و شگفتی، آن جایی است که پانورامای جنگل و دریای خزر در برابر دیدگان شما خودنمایی می‌کند و طبیعت هرآن‌چه در چنته دارد را اینگونه به نمایش می‌گذارد.

ترشح آدرنالین با سورتمه نمک‌آبرود

با سرعت ۲۵ کیلومتر در ساعت ۱۲۵۰ متر را در لابه‌لای درختان و مناظر چشم‌نواز ویراژ دهید و آدرنالین را در بدنتان آزاد کنید. یک هیجان رؤیایی. دیگر چه می‌خواهید؟

پل معلق نمک‌آبرود

اگر ترس از ارتفاع دارید، از پل معلق گذر کنید! تجربه هیجان و استرس بر فراز جنگل‌های زیبا با گذر از پلی ساخته شده با چوب و طناب، گرچه بسیار ترسناک به نظر می‌رسد اما در انتهای مسیر متوجه می‌شوید آنقدر محو زیبایی‌ها شده‌اید که ترس از ارتفاع را فراموش کرده‌اید.

پل معلق نمک‌آبرود
پل معلق نمک‌آبرود

زیپ لاین نمک‌آبرود

از بلندای ارتفاعات مدوبن بر روی کابل زیپ لاین آویزان شوید، خود را بین جنگل و آسمان معلق کنید و از کوهی به کوه دیگر سفری با دست داشته باشید!

هیجان یک تعقیب و گریز رنگارنگ در پینت‌بال نمک‌آبرود

در بزرگترین پینت‌بال جنگلی کشور، لابه‌لای درختان توسکا با دوستان دشمن‌نمای خود برای تصاحب پرچم مبارزه کنید. از پرتاب رنگ‌هابه سوی یکدیگر در دل طبیعت لذت ببرید و روزی پرخاطره را برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

سوار بر بال سرعت در پیست کارتینگ نمک‌آبرود

کارتینگ یکی از تفریحات پرطرفدار و یک فرصت عالی برای تجربه هیجان زیاد است. عاشقان رانندگی و سرعت حتما باید این تفریح را تجربه کنند. پیست‌های کارتینگ در تعدادی از شهرها و جزایر ایران مانند جزیره کیش وجود دارند. یکی از مجهزترین و بهترین پیست‌های کارتینگ ایران در نمک آبرود قرار دارد. کارتینگ نمک آبرود از دو قسمت جوانان و بزرگسالان تشکیل شده است. این تقسیم بندی به جوانان اجازه می‌دهد که این لذت را در کنار هم سن و سال‌های خود تجربه کنند و به این واسطه لذت و هیجان بیشتری را تجربه کنند. طول پیست کارتینگ جوانان ۲۰۰ متر و بزرگسالان ۶۰۰ متر می‌باشد. نیازی نیست حتما رانندگی بلد باشید تا در این پیست سرعت را تجربه کنید. کافیست یک ویدئوی ۴ دقیقه‌ای را ببینید و آن‌ وقت این شما و این تجربه سرعتی مهیج و پرنشاط. البته استفاده از کارتینگ شرایط خاص خود را دارد؛ به عنوان مثال برای استفاده از کارتینگ باید افراد حداقل ۱۳ سال سن و ۱۳۰ سانتی متر قد داشته باشند. قیمت کارتینگ اصولا در هر بازه زمانی متفاوت است، اما به طور میانگین این قیمت در کارتینگ نمک آبرود برای بزرگسالان ۲۵ هزار تومان و برای جوانان ۲۰ هزار تومان است.

شهربازی نمک‌آبرود

این شهربازی مجهز به دستگاه‌های زیادی است که هر کدام برای رده‌های سنی مختلف می‌باشند. برخی از این وسایل عبارتند از: ترامبولین، ماشین تصادفی، مری گوراند، بوستر، فریزبی و تاب زنجیری.

پرواز بر فراز نمک‌آبرود

به مجموعه پروازی نمک‌آبرود بروید و از میان وسایل پروازی مختلفی چون گلایدر، پاراگلایدر، کایت، بالگرد و چتر، هر کدام که روحتان را بیشتر اغنا می‌کند انتخاب کرده و بر فراز زیبایی‌ها به پرواز درآیید. این تفریح بدون شک بخش مهمی از بهترین خاطرات شما از سفر به «زیبای نشاط‌آور» خواهد بود.

لوازم مورد نیاز سفر به نمک‌آبرود

با توجه به امکانات فراوانی که در این شهرک برای گردشگران فراهم شده است، می‌توانید به راحتی مایحتاج خود را در شهرک تأمین نمایید. با این حال برخی وسایل هستند که برای این سفر ضروری می‌باشند. تلفن همراه، دوربین عکاسی، داروهای عمومی، دفترچه بیمه، کارت شناسایی و شارژر موبایل از این دسته‌اند.

همچنین به شما پیشنهاد می‌کنیم وسایلی مانند کوله پشتی، پول نقد، کیسه زباله، کفش کوهنوردی، پاور بانک، کفش پیاده‌روی، پتو و چادر مسافرتی به همراه داشته باشید.

اقامت در نمک‌آبرود

همان‌طور که اشاره کردیم شهرک توریستی نمک‌آبرود از کلیه امکانات رفاهی برای گردشگران برخوردار است و اقامت که مهم‌ترین قسمت سفر است بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اجاره ویلا در نمک‌آبرود یکی از متداول‌ترین راه‌های اسکان مسافران در این منطقه است. همچنین یکی از پرطرفدارترین نوع اسکان، اجاره ویلا در نمک‌آبرود با استخر در فصل تابستان است. امکان اجاره سوئیت ، هتل و خانه‌های شهرک نیز در تمامی فصول فراهم است. این زیبای نشاط‌آور را از دست ندهید.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید